<p>Het lijkt er op alsof ik een miskraam gehad heb. Ik heb namelijk sinds zaterdagavond bloedverlies en de dagen erna gepaard met veel bloedverlies en stolsels en krampen. Ik zou ongeveer 5/6 weken zijn geweest. Ik ben vandaag voor een echo geweest, was helemaal niets te zien. Ik moest nog een test doen, maar een heel licht streepje nog, terwijl deze vorige week nog wel duidelijk was. <br />ik heb ook nu nog wel wat last van mn been en buik. Dus ik was weer in paniek dat het toch niet om een bbz zou gaan. Ik ben naar de dokter gegaan, omdat ik paniek was. Hij heeft controles uitgevoerd temp was goed, zuurstof gehalte prima, alleen mijn bloeddruk enorm hoog en mijn hartslag, hij sprak over 150/100 is dat wel normaal in een begin fase van een zwangerschap/miskraam? <br />hij deed hier verder niks mee. <br />verder heeft hij wat controles op mijn buik uitgevoerd en inwendig gevoeld aan mijn baarmoeder en eierstokken. Zelf zegt hij niks geks te hebben gevoeld en ook denkt aan een miskraam. Op mijn verzoek nog bloed laten prikken hcg waarde, krijg straks uitslag. Morgen moet ik nog een keer omdat het daarna weekend is. Heeft dat wel zin? Ik maak me nu enorm zorgen over mijn bloeddruk en over miss toch een bbz. </p>