Miskraam

Hallo dames Wij zijn al 1 jaar bezig met ons kinderwens.<br />Op 23-7-2022 had ik een positieve test. Wij waren ontzettend blij. <br />Helaas hebben wij hier 4dagen van mogen genieten want op 27-7-2022 begon ik opeens te bloeden met krampen en stolsels. <br />Overleg met de verloskundige gehad en zei gaat er ook van uit dat het een miskraam is. <br />Morgen heb ik een echo om te kijken of het ook echt een miskraam is. <br />Ik heb 4 dagen gebloed is dit niet te kort ? <br />Dit was mijn eerste zwangerschap. <br />Wij zijn er kapot van. ?<br />Hoe ga je het beste om met een miskraam? <br />Ik kan ook alleen maar huilen. <br />Liefs vajen ?<br />

Ah :(

Ga maar wel uit van een miskraam, bij alleen een bloeding is het 50% kans op een miskraam en in combi met krampen / stolsels is het wel vrijwel zeker. Hoop voor je dat het toch niet zo is. Als het bloeden helemaal gestopt is kun je eventueel een echo aanvragen

Heyy,
Aller eerst wil ik je heel veel sterkte wensen .
Ik heb op 15 juli met 8 weken een echo gehad waarbij het hartje van ons kindje was gestopt .
20  juli heb ik mijn miskraam gehad opgewekt door medicatie
Ik had zelf een hele horror miskraam in mijn hoofd met veel bloed en stolsels maar uiteindelijk viel dit mee en heb ik een schone miskraam gehad  
Ik heb ook na mijn miskraam maar 4 of 5 dagen gebloed. Dus ik denk dat dit zeker wel kan .
Ik hoop toch dat je morgen  een goede echo krijgt. Wie weet waren het er 2 en is er 1 een miskraam geworden ?
Veel sterkte 

Dankjewel!❤️

Van jou is ook maar kort geleden. Heftig zeg ?
Ik hoop dat ik goed nieuws krijg. Maar diep in me hart weet ik dat het mis is?

Terug
Bovenaan