Kort geleden heb ik een bericht geplaatst over een bloeding en of ik mij zorgen moest maken. Helaas met 5 weken en 5 dagen toch geëindigd in een miskraam. Iets van binnen had mij hier toch al een beetje op voorbereid. Ik heb een klein beetje een schuldgevoel maar aan de andere kant kreeg ik steeds meer alarm bellen. Waaronder het temperaturen, toen ik nog zwanger was had ik een temperatuur van minimaal 36.4 en 1 dag voor de miskraam was het ineens 36.1 en dat was op de dag zelf ook. En zo waren er wel meer signalen, dus wat ik al zei… ik was er toch wel een beetje op voorbereid.
Nu vraag ik mij af hoe nu verder? Ik heb een echo laten maken en hierin was te zien dat ik al vrij schoon ben en hooguit 5 á 10 dagen zal bloeden. En dat ik binnen no-time weer kan gaan ovuleren. Maar hoe hebben jullie je cyclus weer opgepakt? Ik heb gevraagd hoe het in zijn werk gaat maar het schijnt dat je de dag van de miskraam mag berekenen al dag 1. Maar klopt dit ook?
Nu vraag ik mij af hoe nu verder? Ik heb een echo laten maken en hierin was te zien dat ik al vrij schoon ben en hooguit 5 á 10 dagen zal bloeden. En dat ik binnen no-time weer kan gaan ovuleren. Maar hoe hebben jullie je cyclus weer opgepakt? Ik heb gevraagd hoe het in zijn werk gaat maar het schijnt dat je de dag van de miskraam mag berekenen al dag 1. Maar klopt dit ook?