Miskraam

Kort geleden heb ik een bericht geplaatst over een bloeding en of ik mij zorgen moest maken. Helaas met 5 weken en 5 dagen toch geëindigd in een miskraam. Iets van binnen had mij hier toch al een beetje op voorbereid. Ik heb een klein beetje een schuldgevoel maar aan de andere kant kreeg ik steeds meer alarm bellen. Waaronder het temperaturen, toen ik nog zwanger was had ik een temperatuur van minimaal 36.4 en 1 dag voor de miskraam was het ineens 36.1 en dat was op de dag zelf ook. En zo waren er wel meer signalen, dus wat ik al zei… ik was er toch wel een beetje op voorbereid.

Nu vraag ik mij af hoe nu verder? Ik heb een echo laten maken en hierin was te zien dat ik al vrij schoon ben en hooguit 5 á 10 dagen zal bloeden. En dat ik binnen no-time weer kan gaan ovuleren. Maar hoe hebben jullie je cyclus weer opgepakt? Ik heb gevraagd hoe het in zijn werk gaat maar het schijnt dat je de dag van de miskraam mag berekenen al dag 1. Maar klopt dit ook?

Heyy, 
Ik heb 4 weken geleden een miskraam gehad. Tenminste toen is het opgewekt door medicijnen. 
Ik heb ongeveer 1 week gebloed en de week daarna waren mijn zwangerschapstesten weer negatief.  Toen ben ik ovulatie testen gaan gebruiken, en vorige week woensdag  heb ik mijn piek gemeten.  Dus precies 3 weken na mijn miskraam. Ik weet niet of dit ook een optie is voor jou om te proberen ?
Eerst even kijken of je testen negatief zijn en dan met ovulatie testen werken ?
Ik herkende mijn eisprong ook wel aan mijn afscheiding en buikpijn maar met de testen werd dit nog eens bevestigd .
De vk zei dat ze inderdaad rekenen dat de dag van de miskraam je eerste dag van je menstruatie is.  

Dankjewel voor je reactie nicollee! Hier kan ik wel wat mee. Dit geeft mij al weer iets meer rust in mijn hoofd. Ik ga het dan maar ook op deze manier proberen. 

Ik moet wel zeggen dat ik ook veel heb gelezen dat die ovulatie testen niet bij iedereen zo betrouwbaar zijn naar een miskraam .
Pas als je zwangerschap test negatief is.  Bij mij was die naar 8 weken zwangerschap  naar 2 weken dus negatief. 
Omdat de ovulatie testen kunnen reageren op hcg. ?

Ja precies ja! Is gewoon ook even testen dan voor mij. Ik had sowieso erg weinig hcg dus ben benieuwd hoe snel het weggaat. Nogmaals dankjewel:)

Hey Nicollee ik ging vanmorgen eens een test doen om te kijken en test inmiddels al negatief. Maar dat zou wel heel snel zijn toch..?

Nee zou best kunnen ligt eraan hoever je was, en wanneer het vruchtje gestopt is met groeien. en hoeveel hcg je in je lichaam hebt 
Is je test weer negatief nu al dan is dat heel fijn. 

Hoi, 
Ik heb vorig jaar met voor mij 8 wkn een missed abbortion gehad. T groeien was ergens 6 wkn gestopt. Mn klwchten namen iets af en bleven toen op lager pitje aanwezig. Opgewekt dmv medicijnen. Mn cyclus kwam heel snel weer op gang. Had alweer 2 wkn later alweer eisprong wel poos kortere cyclus. 
Nu 6 wkn zwanger. Duimen dat t dit keer goed gaat. Zo iets neem je nu toch mee. 
Succes! Groetjes N

Terug
Bovenaan