Miskraam?

Hoi allemaal,

Ik wil graag even mijn verhaal kwijt. Ik heb op dag 14 mijn eisprong gehad, op dag 24 kreeg ik bloedverlies. Mijn cyclus duurt normaal 28 dagen. Dit bloedverlies duurde 2.5 dag, was helderrood, duidelijk minder dan normaal, zonder menstruatiebuijkpijn, maar had er wel echt tampons bij nodig en vond het erg veel bloedverlies voor een innestelingsbloeding. Ik heb toen dit stopte na 2.5 dag een test gedaan. Zag op dat moment niks, maar niet de test tijd afgewacht. Een uur later zat er een heel licht lijntje op de test (indrooglijntje wellicht), dit was 1 nog voor NOD.

Heb toen 3 dagen geen bloedverlies gehad. Erna begon het opnieuw. Inmiddels nu al 4 dagen. Nu is het echt heel licht en heb er geen tampons bij nodig, ook geen menstruatiebuikpijn. Vooral met afvegen steeds wat rood verlies. Afgelopen zondagmiddag opnieuw een test gedaan. Gezien had al 3 dagen na NOD was, leek me het prima om dit in de middag te doen en was ook ineens heel nieuwsgierig gewoon. Zag ook op die test niks. Volgende dag ook een indrooglijntje.

Zou dit wijzen op een miskraam? lemand die dit herkent? Wat denken jullie?
 
Ik denk niet dat dit een miskraam is. Een test aflezen na de afleestijd is niet betrouwbaar. Hoe weet je dat je op dag 14 je eisprong hebt gehad? Om wat voor reden dan ook kan je cyclus wel eens afwijkend zijn. Oorzaak daarvan kun je alleen maar naar gissen
 
De vraag is of je het echt een miskraam wilt noemen als er misschien niet eens bevruchting of innesteling heeft plaatsgevonden, of misschien heeft iets zich proberen in te nestelen maar is dat mislukt, waardoor het meteen is afgestoten. Ik zou gewoon aannemen dat je niet zwanger bent en komende maand weer aan het klussen gaan. Succes!
 
Denk wel dat er iets gaande is geweest, heb het nog nooit eerder op deze manier ervaren, behalve tijdens een zwangerschap of miskraam. Maar inderdaad, heb inmiddels mezelf er ook van overtuigd dat het voor nu niet zwanger betekent. Verder prima, mijn dochtertje is pas 11 maanden en het is niet zo dat we het echt heel graag nu willen. Maar vond het gewoon een bijzonder verloop en was benieuwd of het voor iemand herkenbaar is.
 
Terug
Bovenaan