Miskraam?

Hoi allen,

Afgelopen woensdag zou ik rond de 9weken zwanger moeten zijn.
Smorgens zat ik bij mn zoon op bed toen ik iets voelde "glijden"... Ik naar de toilet en jahoor bloed. Helder rood, als een normale menstruatiedag. Geen stolsels verder. De rest van de dag bij het vegen nog een klein beetje maar niet schrikbarend veel.
Donderdag en vrijdag niks. Ik kreeg eindelijk weer een beetje goede moed dat het niks ergs zou kunnen zijn.

Begin van de middag vandaag, toch weer bloed na een toilet bezoek. Helder rood, weer geen stolsels o.i.d., bij toilet bezoek erna bij vegen alleen nog wat helder rood bloed. Verder van de dag weer niks..

Pas vrijdag een echo... vK zei woensdag alleen dat ik nu 50procent kans heb op een miskraam, vooral als het doorzet zag ze het somber in.

Ik heb verder geen buikpijn of krampen ofzo...

Is dit herkenbaar? Ik heb net onder douch even flink gehuild, en toch denk ik.. misschien is het niks... En misschien verlies ik het wel...

Groetjes.
 
Wat rot voor je. En wat duurt het dan nog lang tot het vrijdag is! Kan je niet met spoed eerder komen? Toen ik een miskraam had verloor maar een heel klein beetje bloed maar mocht ik direct komen voor een echo. Als je alleen wat bloed verliest en verder geen krampen hebt hoeft het niet fout te gaan,.. ik duim voor je.
 
Toen ik belde woensdag zei ze dat ze er nog geen noodzaak in zag. Ik heb mezelf maar een beetje voorgehouden dat zolang ik geen krampen krijgt het goed is... Maar bang ben ik wel..

Tot op heden nog geen krampen. Gelukkig....
 
Ik heb bij mijn laatste zwangerschap ook bloeding gehad dat het langs mijn benen stroomde en bij de gynaecoloog lag een hele plas bloed onder de stoel.
Dit was met 8 weken zwangerschap ik had wel stolsels maar geen buikkrampen en nu is het een gezonde dochter van alweer 6 jaar.
 
Nou kijk, dat zijn goede berichten!

Ik heb vandaag ook geen last gehad gelukkig.
Gisteren middag nog wel heel licht bloed weer maar daarna niks meer.. ik blijf goede moed houden.
 
Terug
Bovenaan