Miskraam?

Hoi allemaal,

Afgelopen zondag heb ik meerdere positieve testen gehad. Een van clearblue met woorden en meerdere met lichte streepjes. Maandag heb ik een test gedaan met een indicatie. Deze gaf aan 1-2 weken. Dinsdagochtend ben ik begonnen met bloeden. Toevallig had ik net daarvoor nog urine opgevangen. Ik heb toen weer twee clearblue testen gedaan. Beide testen gaven toen een negatieve uitslag aan. Later op de dag buikkrampen gehad. Het bloeden is nog niet gestopt, wel minder geworden. Ik heb nu als ik wat dieper in de vagina veeg met een papiertje wat meer bloed.
Ik heb de huisarts en een verloskundige gesproken en zij gaven aan dat het hoogstwaarschijnlijk een miskraam is. Beiden vonden het gek dat ik wel zo snel een negatieve test had. Zij adviseerde om volgende week nogmaals te testen. Ik las dat je na een miskraam nog langer een positieve test kan hebben. Ik weet dus niet of dat slim is...
Tevens las ik over een pseudo-menstruatie en dat het zwangerschapshormoon dan nog maar in lichte mate in zichtbaar is. Kan het zijn dat je dan ook negatief test?
 
Met een papiertje je vagina ingaan zal op zich al een bloeding veroorzaken. Je slijmvliezen daar zijn erg kwetsbaar. Vooral niet doen dus.
 
Met een papiertje je vagina ingaan zal op zich al een bloeding veroorzaken. Je slijmvliezen daar zijn erg kwetsbaar. Vooral niet doen dus.
Een tampon, vinger, penis of eendenbek (en God weet wat nog meer ;) ) gaan toch ook allemaal je vagina in? Daar zie ik echt het gevaar niet van in hoor, een wc papiertje veroorzaakt echt geen bloeding?
 
Terug
Bovenaan