miskraam?

hallo,
ik heb een vraag 17-2 was mijn nod ik verloor 18-2 helder rood bloed,ha gebeld>rust,waarschijnlijk een beginnende miskraam,19-2 geen bloedverlies meer helmaal niets en nu ook nog niet,28-3 ha gebeld en gezegd dat het vloeien na 1 dag stopte en hij zei dat kan je kunt in een dag alles ""kwijt" zijn,ik kan daar zelf niets mee omdat een ongi al langer duurt dan 1 dag,ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen.
ik had nml verwacht dat ik met mijn telefoontje verder zou komen en dat is dus absoluut niet zo.
wie herkent dit?
lobke
 
uit ervaring weet ik dat het vloeien van een miskraam langer duurt dan 1 dag en dat de krampen behoorlijk hevig zijn.

Misschien moet jij je huisarts om duidelijkheid vragen of een second opinion van een andere arts.

succes
 
Helaas heb ik een ander bericht. Ik heb 3x een miskraam gehad, en 1x een vroeggeboorte. Mijn laatste miskraam was begin oktober, en deze was heel anders dan de andere. Ik heb namelijk maar een uurtje hevig gebloed, terwijl al wel duidelijk was dat ik zwanger was (7 weken om precies te zijn).
Niet veel krampen gehad, alleen tijdens dat uurtje. Hierna was alles over. Ik heb mijn huisarts en verloskundige gebeld en moest eerst 2 weken afwachten of er nog meer kwam. Na deze 2 lange weken ben ik bij de vk geweest voor een echo, en het bleek dat mijn baarmoeder helemaal leeg was. Dit dus in 1 uurtje!!!
Mijn andere miskramen waren veel heftiger met veel meer bloedverlies en weeën.

Ik hoop natuurlijk dat alles goed is bij jou. Voel je je er niet lekker bij om af te wachten, bel de huisarts nog eens, of anders een verloskundige praktijk bij jou in de buurt.

Wat ik mij ook afvraag...weet je zeker dat je zwanger bent/was??? Heb je een positieve test gehad, of was je gewoon een paar dagen overtijd???
Ik heb namelijk ook wel eens zoiets gehad terwijl ik niet zwanger was. De maand erop had ik weer een normale menstruatie.

Veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan