miskraam?

Gisteren ben ik ineens hevig gaan bloeden, soort ongesteldheid (met bloedproppen), na ruim 8 weken zwanger te zijn (geweest). Morgen hebben we een spoedecho. Heeft iemand soortgelijke meegemaakt?
 
Hoi,

Ja, ik heb dit helaas meegemaakt. Ik had toen een miskraam. Ik hoop dat dat bij jou niet zo is. Heb je ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele erge buikpijn, of bloed je alleen. Met 16 weken begon het met hevige buikpijn toe begon ik te hevig te vloeien. Na een inwendige echo bleek dat het vruchtje maar 7 weken geleefd had, dus er waas alleen maar een leeg vruchtzakje. Ik werd toen ook gecurreteerd om mijn baarmoeder schoon te maken. Het voordeel is wel dat je met een schone baarmoeder sneller weer zwanger wordt. Bij mij duurde dat 2 maanden toen telde ik weer aan.
Ik wens je heel veel sterkte morgen en ik hoop dat je kindje voorlopig lekker blijft zitten. Ik vind het trouwens belachelijk dat je zo lang moet wachten op een SPOEDecho!!!!
 
Tja, wat is een spoedecho. Je hebt wel gelijk, maar men reserveert een aantal tijdstippen per dag en die waren al vol. Ik heb geen hevig buikpijn, maar een ongipijn en dus (nog) geen buikkrampen. Ons gevoel zegt dat het mis is, maar ja......je weet maar nooit.
Hoe gaat het nu met jou? Verloopt de zwangerschap voorspoedig?
 
Hoi anoniem,

Ik heb ook vorig jaar augustus een miskraam gehad met 8 weken. Ik had vanaf het begin een klein beetje bruinverlies maar dit stopte na ee paar dagen. De dag dat het gebeurde was ik weg met mijn man voor een feest weekend met zijn collega's. Ik voelde me heel erg goed de 1e dag. Toen ik smorgens wakker werd ging ik plassen en ontdekte bloed in mijn ondergoed. Ik dacht dat zal wel overgaan en probeerde een tampon in te brengen. Dit ging naar mijn gevoel te makkelijk. I wilde opstaan en het bloed bleef maar komen en drukte de tampon er meteen weer uit. Ook waren er ontzettend veel stolsels. Ik was totaal in paniek en dacht dat ik doodbloedde. Ik had zoiets nog nooit meegemaakt. Maar ik had geen pijn en geen krampen.

Ik hoop voor jou dat het niet hetzelfde is maar het lijkt er toch verdacht veel op.

Ontzettend veel sterkte,

Jolanda 16 weken en 2 dagen zwanger
 
We hebben al met het ergste rekening gehouden en hoe stom het ook klinkt, erbij neer gelegd. Natuurlijk wel verdrietig, maar ik denk dat we verdrietiger waren geweest als we het hartje gehoord hadden......Misschien ook wel een houding, maar het helpt voor ons wel.
Gelukkig ben jij toch weer zwanger, van harte gefeliciteerd!
 
Hoi,

Ik was de anomiem die jou het eerste berichtje stuurde. Toen ik weer na die twee maanden zwanger raakte, ging alles goed. Mijn zoontje is toen in juni 1999 geboren. Momenteel ben ik 16 weken en 3 dagen zwanger van ons tweede kindje. Ik was in het begin ook heel bang dat het misschien weer mis zou gaan. Gelukig gaat momenteel alles goed.
Heb je al een echo gehad vandaag?? Hoe ging het? Ik ben zo benieuwd, ik hoop snel wat van je te horen.
Ik denk aan je.

Groetjes Lilly
 
Wat lief dat je er aan denkt.
HElaas heb ik een miskraam en 's avonds is het vruchtje er uit gekomen. Heel vreemd om het vruchtje in je handen te hebben (niet bloederig, maar droog gummie achtig). We zijn er vrij rustig onder, alleen is het moment van vertellen niet zo leuk (we hadden nml een druk weekend, maar daar stond ons hoofd niet echt naar) toen ik onze afspraken ging afzeggen.
Opbeurende teksten, die ik misschien een ander ook zou vertellen, maar toch.....
 
Ach meisje toch, wat erg voor je. Ik had zo gehoop voor jou dat je dit niet hoefde door te maken, ik weet precies hoe jij je voelt. Men kan inderdaad opbeurende woorden zeggen...maar hier zijn gewoon geen woorden voor. Jij bent je kindje kwijt en dat is het enige dat telt. Geef het maar een plaatsje in je hart en ga vol goede moed verder, heb verdriet zolang als je nodig hebt. Geloof me....het wordt echt wel beter.

Veel liefs en een dikke knuffel
 
Terug
Bovenaan