Miskraam?

Hoi,

Ik heb even een vraagje. Ik denk dat ik een miskraam heb gehad maar ik ben nog steeds zo misselijk. Weet iemand hoelang het duurt voordat De hormonen uit je lichaam zijn. Ik was nog maar 5 weken.
Ik heb ook al 2 keer eerder een miskraam gehad maar toen was ik dus helemaal niet misselijk nadat ik bloed verloor.

Wie weet dit? Of heeft suggesties?

Groetjes
 
Hoi Aster,

Je denkt dat je een miskraam hebt gehad, maar weet je het wel zeker?
Misschien had de bloeding een andere oorzaak en ben je toch nog zwanger en daarom misschien nog misselijk?
Ik denk dat de hcg hormonen met 8 weken uit je lichaam zijn omdat in de bijsluiter van de zwangerschapstest staat dat als je korter dan 8 weken een miskraam heb gehad dat de test positief kan zijn.
Ik weet dus niet zeker hoelang de hormonen in je lichaam zitten.

Groetjes Sanne
 
hoi aster

ik zag dat je eergisteren had geschreven over verlies van bruin bloed.....denk je alleen daarom dat je een miskraam hebt gehad of is er ondertussen meer gebeurd???

bruin bloedverlies kan het begin van een miskraam zijn maar ik heb rood en bruin(oud bloed) bloedverlies gehad (maar liefst 5 weken lang) en ben nu 24 weken zwanger zonder klachten.
Ga anders morgen even naar je huisarts toe voor meer zekerheid want het hoeft geen miskraam te zijn....
succes
 
Terug
Bovenaan