miskraam??

hoi allemaal,

Ik schrijf even voor/over mijn schoonzus. Ze zit nu helemaal aan de ander kant van NL. Met haar bedrijf zijn ze een weekend weg. maar goed...

Ze belde me net in paniek op,
Ze had bloedverloren. Het was volgens haar vrij donker bloed en ze had een slijmpropje in haar ondergoed (sorry voor de taalgebruik). En tijdens het plassen verloor ze ook bloed. Gister had ze last van buikpijn en vanochtend volgens mij  ook. Maar sowieso 's middags en vanavonds niet. Ze is dus heel bang dat ze een miskraam gehad heeft. (5 weken zwanger) vanwege het bloedverlies en het slijmpropje...
heeft iemand een idee of dit een   miskraam kan zijn? Ik dacht dat het bloed dan helder rood moest zijn. maar ja weet het ook niet zeker.
Ik heb haar al aangeraden om daar naar de dokter te gaan want die onzekerheid is echt niks...
Gelukkig is haar man bij haar om haar te steunen.

Ik hoop dat iemand ons kan helpen.

groetjes ingrid 25 weken zwanger

Het zou wel kunnen, het klinkt hetzelfde als toen ik mijn miskramen had. Het schijnt te kunnen dat je bloedverlies hebt zonder dat er wat mis is, maar ik denk dat het een miskraam is.

Sterkte voor je schoonzus.

groetjes Mariska

hoi ingrid

ik zou graag een positievere reactie schrijven, maar ik heb zelf 2 miskramen rond de 5 weken gehad en zoals je het omschrijft.....
ik ben bang dat dit een miskraam is.

bij mij was het ook een slijmpropje wat ik verloor en verder was het gelijk aan een normale menstruatie. de 2de keer verloor ik zelfs erna maar weinig bloed meer, maar toch was het vruchtje afgekomen.

ik hoop voor je (schoon)zus natuurlijk dat het niet zo is...
maar als ik het zo lees ben ik bang dat dit een miskraam is geweest.

Carina

Hoi Iedereen,

Mijn schoonzus is net bij de verloskundige geweest. Ze hebben het hartje gehoord!
dus gelukkig geen miskraam! Waarschijnlijk was het oud bloed of van een tweeling.
Bedankt voor jullie reacties. Gelukkig zaten jullie er naast....

groetjes ingrid

Hoi Ingrid,

Is je schoonzusje misschien langer zwanger?
Als ze idd 5 wkn zwanger is dan is ze nog te kort zwanger om een hartactie te hebben. Meestal begint  hethartje rond de 6 á 7 wkn te kloppen. En dan kan je het alleen nog maar zien, horen kan je pas vanaf +/- 12 wkn.
Maar ben blij om te lezen dat alles nog goed is gekomen maar ben nu toch wel nieuwsgierig hoever ze nu is.

groetjes Kruimel (mama van Tessa 18-10-07 en 6 wkn zwanger van nr 2

Hoi Kruimel,

Ja sorry je hebt helemaal gelijk! ik had een fout gemaakt... Ze hebben het hartje niet gehoord maar zien kloppen. Mijn schoonzus is nu 5 weken en 6 dagen zwanger.
Ze had ook een echo foto bij zich
Het is allemaal nog heel pril en dus heel spannend.
Hoe is het met jou zwangerschap? last van kwaaltjes?
Ik heb 's avonds hele erge last van brandend maagzuur

Groetjes Ingrid

hoi allemaal.
misschien een beetje laat om hier nog te reageren.
maar kruimeltje jij zegt dat je het hartje pas bij ongeveer 12 weken kunt horen.
ik ben zelf bij de gyn geweest,toen ik dacht dat ik 8 weken was,bleek toen dat ik 7 weken en 1 dag was,heb toen een inwendige echo gehad en heb het hartje gehoord
met 10 weken en 4 dagen heb ik weer een echo gehad,die was toen uitwendig en toen heb ik het hartje ook weer gehoord,dus je kunt het hartje wel eerder horen.
ik dacht ik zeg dat even.

liefs

Terug
Bovenaan