Miskraam

Haai Allemaal

Kon ik vrijdag nog niet geloven dat echt zwanger was. Nu moet ik helaas alweer melden dat ik het niet meer ben. Zaterdag kreeg ik enorm veel last van krampen. En in de loop van zondag verloor ik veel bloed en stolsels. Vanochtend de gyn gebeld. Ik ben idd zwanger geweest want clomid heeft geen invloed op een zwangerschapstest. Maar waarschijnlijk is het eitje niet goed ingenesteld en daarom ben ik weer gaan vloeien.

Morgen moet ik gewoon weer aan een nieuwe kuur clomid beginnen.
Aan de ene kant ben ik blij dat het idd aanslaat, aan de andere kant ben ik toch wel verdrietig. Het duurde maar 2 dagen, maar het voelde echt super om "even" zwanger te zijn.

Tamara

Lieve Tamara,

Wat erg om te horen.

Vond het zo geweldig voor je, en nu kom je met dit nieuws.

Hopelijk kan je e.e.a. een beetje verwerken. En hopelijk ben je snel zover voor een nieuwe poging. Deze met meer succes.
Ik zal voor je duimen.

Groetjes,

Cynthia

Hai meid,

Bah, wat een vervelende nieuws!   Ik leef met je mee, meid.
Je was wel mooi  2 dgn zwanger, dus het heeft wel aangeslagen bij jou.
Dat is toch wel een klein beetje goed nieuws. Ik hoop voor je dat het gauw weer lukt.
En dat je 9 mnd lang plezier van je zwangerschap mag beleven. Enne, ik weet dat je verdrietig bent, maar maak jezelf niet gek. Het komt uiteindelijk wel voor ons allemaal
en dus ook voor jou.

Groetjes en veel liefs Sabrina (Sab)  

Hoi Tamara,

Wat erg voor jullie!!

De natuur kan soms zo hard en onbegrijpelijk zijn.  Ik leef met jullie mee!
Geef de moed niet op en probeer, ook al is dat erg moeilijk, toch het positieve erin te zien dat de Clomid kuur  in ieder geval  aangeslagen is.

Heel veel sterkte!

Groetjes,
T.

Helaas gebeurd dit in 60% van de gevallen en vaak heb je het niets eens door. Ondanks dat het een beetje verdrietig is voor jou vind ik het ook wel heel goed nieuws hoor! Je kunt zwanger worden!!!!!
Ik hoop dat het snel weer lukt en het dan blijft zitten!

gr.Inge

Wat onzettend naar dat het zo afgelopen is...
Echt niet eerlijk he?
Ik hoop dat je binnen kort weer met goed nieuws kom en dat het dan wel goed gaat.
Dit is echt heel erg

groetjes rozemarijn

Terug
Bovenaan