Miskraam

Hallo allemaal,

Tja wie had dat gedacht, een week na het blije nieuws heb ik nu helaas slecht nieuws.
Ik heb vandaag een miskraam gehad. Alhoewel..het is nog bezig met mis gaan.
Ik heb vanochtend bloed verloren en ben naar de gyn geweest. Het vruchtje ziet er niet goed uit en de baarmoeder is het al aan het afstoten. We waren zo gelukkig, maar nu wordt het weer zo maar ineens anders.
Gelukkig is het nu en niet als we al verder in de zwangerschap zijn. We kunnen in ieder geval zwanger worden. Dat scheelt weer.

Tot de volgende keer.
Groetjes Natasaj

Hallo! Hè dat is rot zeg...ben je helemaal in de wolken en kletter je vervolgens weer net zo hard naar beneden! Vind het heel erg naar voor je. Hoop dat het sel weer raak is en dat het dan wel goed mag gaan. Liefs Cindy

Jeetje zeg wat een vervelend bericht. Lijkt me nu erg moeilijk voor jullie!! Ik hoop dat het een beetje met je gaat en je niet teveel pijn hebt! Hou je taai he!? Veel sterkte met dit verlies, enne wel goed van je dat je er ook iets positiefs uit kunt halen, dat je namelijk wel zwanger kunt raken. Hou deze gedachte vast!!! Nogmaals veel sterkte en je weet het je kan je verhaal hier kwijt!

Dikke knuf Sjan

He getsie. Dan ben je zo gelukkig en dan gaat het alweer zo snel fout. Ik vind het heel erg vervelend voor je en weet helaas hoe het voelt. (mk bij 8 wkn)
Het goede (voor zover je het zo kan noemen) nieuws is inderdaad dat je zwanger kan worden maarja daar heb je nu weinig aan. Nu maar duimen dat het snel weer zover is!
Sterkte!
gr.Inge

Hoi Natasja,

Wat afschuwelijk. Doe maar lekker rustig aan en denk er inderdaad maar aan dat je nu weet dat het wel lukt dus! Veel sterkte in ieder geval..

groeten, Saar

Hallo Natasja
Hè potverdorrie wat een rotnieuws zeg.  Heb er geen woorden voor.
Heel veel sterkte voor jou en je mannetje! Ik denk aan jullie.
Liefs
patricia

Hallo Natasja,

Wat vind ik dit erg te horen.

Dan zijn jullie na zo'n lange tijd en alle ellende eindelijk zwanger dan dit.......

Ik wens je heel veel sterkte toe, en hoop dat je niet zo lang hoeft te wachten op een volgende keer zwanger raken.

Nogmaals heel veel sterkte met dit verlies, ik denk aan je!

Terug
Bovenaan