miskraam

sorrie meiden  maar ben weer bij jullie terug  , de afgelopen dagen zijn slopend geweest , zit nu midden ineen miskraam en heb totaal geen idee hoe lang het nog duurt voordat alles er uit is en wij weer verder kunnen
voor morgen hadden we een afspraak staan voor een echo maar ipv een hartje zullen we nu een droevige gebeurtenis zien daar
ons wondertje liet 2 jaar op zich wachten maar mocht van moeder natuur toch niet komen maar , we gaan gewoon weer door en hopelijk binnenkort weer zwanger mogen worden

Hee meissie,

Wat een afschuwelijk nieuws. Eerst die blijdschap en dan de teleurstelling. Ik hoop dat de miskraam niet al te lang duurt (bij mij 1,5 week) en dat je snel weer in de toekomst kunt kijken want echt het gaat een keer goed komen dat weet ik zeker.
Ik heb het inmiddels een plaatsje kunnen geven. Na 2 keer een kloppend hartje te hebben gezien was het vreselijk toen het niet meer klopte op de 3e echo. Het blijft vreselijk maar echt, het slijt. Op naar de volgende zwangerschap en die gaat perfect verlopen!!

Sterkte,
lfs inge

Hoi Janet,
Wat een vreselijk nieuws! Ik leef echt met jullie mee, want 2 weken geleden hebben wij precies hetzelfde meegemaakt. Wij zijn ook al ruim 2 jaar bezig om zwanger te worden. Uiteindelijk ben ik toch zwanger geworden, maar het mocht helaas ook niet zo zijn. We hadden de echo al gepland anderhalve week geleden, maar dan ook om het hartje te zien kloppen, maar er was al niets meer te zien. Dat is heel moeilijk te bevatten. Je ziet je toekomst helemaal in duigen vallen. We waren zo blij, en dat kost tijd om dat een plekje te geven. Ik heb gelukkig veel steun gehad en er veel over gepraat. Dat helpt. We geven de hoop niet op en gaan er gewoon weer voor. Ik wens jullie heel veel sterkte toe en neem de tijd om dit vreselijke verlies te verwerken.
Groetjes Jeanette

Terug
Bovenaan