miskraam

Hoi allemaal,
Ik zal me even voorstellen: Mijn naam is Esther en ik ben 27. Ik heb gisteren een miskraam gehad(dus zit er nog middenin) Ik was in mijn 6 de week...We gaan vlg week vrijdag trouwen dus het WAS een mooi kado..We hadden al tegen elkaar zeaegd dat het te mooi was om waar te zijn...
We hebben allebei al veel meegemaakt (mijn moeder is 10 maanden geleden overleden) en dit kon er dus blijkbaar ook nog wel bij..Het enige positieve wat ik hier uit kan halen is dat onze band nog sterker is geworden...we hebben gisteren uren lang in elkaars armen liggen huilen...we hebben veel steun aan elkaar.
We wilden dit zo graag..
Ik moet vlg week voor de bruiloft nog even naar de gynaecoloog om te kijken of ik schoon ben. Ik heb nog geen idee hoe het nu verder moet,ik denk dat we maar gewoon vrijen als we zin hebben en mijn eerste menstruatie afwachten. Ik was netjes regelmatig dus ik hoop dat dat zo blijft...
Ik vind dit een fijn forum en ben blij dat ik dit met jullie kan delen..jullie weten immers hoe het voelt..
Het voelt bijna even onwerkelijk als het zwanger zijn..
Liefs Esther
Iedereen veel sterkte en succes

Hallo Esther,
ja ik weet wat er nu in je omgaat, wij hadden ons misval aan 12w en het doet pijn dat is waar, ook wij zijn nog meer naar elkaar toe gegroeit.
Wij hebben er ons al voor een stuk over gezet door er veel over te praten, ook de mensen rondom ons weten er van en als ik zin heb dan praat ik er over. Ik was dan ook verwonderd hoeveel vrouwen dit ook al hebben mee gemaakt.
Alvast veel sterkte en probeer maar te genieten van jullie dag!
Wij zeggen constant tegen elkaar; we weten dat we het kunnen dus afstel is geen uitstel, dat kleine wonder zal er zeker komen.
Het is nooit leuk maar misschien beter nu dan wanneer je al iets hebt voelen bewegen, of een echt beeld hebt gezien.
Ik weet dat het maar een magere troost is maar toch...
Hou de moed er in meid, dat kleine wonder komt er zeker!
Groetjes, Belle en ook 27j

sorry, fout ontdekt
afstel is geen uitstel??????
ik denk omgekeerd zeker hé,
natuurlijk, uitstel is geen afstel!!!!!
Voila, salutekes en veel sterkte hoor!

Lieve Esther,

Wat naar om te horen, zeg! Een miskraam is al niet fijn en zeker niet vlak voor zo'n belangrijke blije dag. Ik ben nu alweer twee maanden verder (na mijn curretage) en ik zie het zonnetje al wel een tijdje weer schijnen. Inderdaad is het een schrale troost dat jullie nu weten dat het kan, maar ik hoop dat die troost je helpt om van je trouwdag een superdag te maken. Ik weet als geen ander dat je gevoel niet kunt dwingen, maar ik hoop echt van harte dat je volop kunt genieten volgende week vrijdag! Ik zal voor je duimen dat in ieder geval het zonnetje schijnt!

Liefs,
Ongeduldje32

Hoi Esther,
Wat een triest verhaal, zeg! Logisch dat jullie er ondersteboven van zijn...
Ik had na mijn miskramen (2) telkens het gevoel dat mijn wereld in elkaar gestort was... heb jij dat nu ook? Lijkt me erg zwaar voor je, met zo'n belangrijke, heuglijke dag voor je... Stomme vraag misschien, maar heb je er nog wel zin in? Ik hoop voor je dat je je er even overheen kan zetten, zodat je kan genieten van je bruiloft.
Misschien een schrale troost... ik had na mijn miskramen gelukkig weer een regelmatige cyclus, ik hoop dat dit bij jou ook zo zal zijn.

Sterkte, en ook ik zal duimen voor het zonnetje

Groetjes, M31

Heel veel sterkte, en je hart hier luchten doet ook wonderen. (moet ik zeggen uit ervaring) Zelf voelde ik me na een week al weer een stuk beter hoop dat dit voor jullie hetzelfde is en kunnen genieten van een mooie dag!

Liefs Nienepien

wat ongelovelijk naar allemaal,ik hoop dat je wel een beetje kunt genieten van je trouwdag,want ook dat is iets heel erg moois,zeker als je al zo met elkaar verbonden bent!! probeer ondanks alles er iets heel moois van te maken!

heel erg veel sterkte!!!

Hoi Esther,

Bedankt voor je berichtje maar ik ben een andere Jolanda dan jij denkt. Ik hoop dat je toch een geweldige dag gaat beleven a.s vrijdag en dat het maar snel weer zover mag zijn. Het is zeker onwerkelijk ik zou al niet meer weten hoe het gevoel was om zwanger te zijn. En dat terwijl we er zo blij mee waren en er ook al volop van genoten. Ik vond het in het begin vooral gemeen, gemeen dat alle ander mensen wel "gewoon" zwanger waren. Maar het is fijn om hier te lezen dat het niet zo vanzelfsprekend is zoals het soms wel lijkt. En zoals jij ook al aangaf is de band met mijn vriend ook zeker sterker geworden en dat is dan toch wel weer een positief punt. En vooral voor jou omdat je vrijdag gaat trouwen. Nou alvast een hele fijne dag en geniet ervan!

Groet,
Jolanda

Terug
Bovenaan