miskraam

hallo dames.ik ben nieuw hier .gister precies 13 weken zwanger natuurlijk hartstikke blij.gister lichte bloedingen gehad en ik kon gelijk naar de gyn.inwendige echo gehad en idd wel een miskraam.alles moet er nog uit komen en als dat niet binnen 1 wk is krijg ik een curretage,dus van mij mag het er spontaan wel uitkomen of vinden jullie dit vreemd? ik moest dit even kwijt. trijn p.s ben blij dat je hier je hart even kan luchten.

Hoi Trijntje,

Wat erg voor je. Juist als je denkt dat je "veilig" bent na die 12 onzekere weken. Heel erg veel sterkte gewenst! Je zult zien dat je veel steun zult hebben aan dit forum. Ook als je straks er weer klaar voor bent om opnieuw zwanger te (willen) worden.

Sterkte!

Groetjes F.

Hoi Trijntje.
Ik wil je veel sterkte toewensen.
Het zal niet makkelijk voor je zijn.
Ik wilde het eerst ook spontaan laten komen maar toen er na een week nog niets gebeurd was heb ik toch om een curretage gevraagd. Ik werd erg onzeker op de momenten dat ik naar het toilet ging en ik werd ook bang dat ik plotseling zou worden overvallen door de mk. Ik had geen mk die begon met een bloeding dus misschien scheelt dat.
Sterkte!
Groetjes Caroline

hoi trijntje,

heel veel sterkte in deze moeilijke periode hoor!
bij mij kwam het er zelf in een tijd van 3 uur uit.
dus dat is vrij snel,
maar volgens mij als het langer duurt gaan ze het curreteren.
beterschap
gr.debra

Hoi Trijnje,
Ook ik wil je heel veel sterkte toewensen. Bij mij is het vruchtje 6 dagen na de eerste bloeding vanzelf gekomen. Op die ochtend kreeg ik heftige krampen in mijn buik. Maar binnen een uur was het eruit. Die dag droop het bloed uit me. Ik was blij dat het er vanzelf uit kwam. Maar ik kan goed begrijpen als het te lang duurt dat iemand dan wil dat het schoongemaakt word. Eigenlijk heeft het bij mij drie en halve week geduurt voordat het vruchtje eruit kwam, maar bij 6,5 week had ik nog geen bloedingen. Die kwamen pas na 9 weken.
Onwijs veel sterkte toegewenst.
Liefs Nance

Hallo trijntje,

Het is bij mij nu een week geleden dan ik een miskraam kreeg met 10 weken zwangerschap.
Bij mij is het zondag begonnen en maandag verder gegaan en ben ik uiteindelijk maandagavond gecurreteerd.
Ik raadt je ook aan dat zodra je teveel pijn krijgt of het toch niet zeit zitten om het zelf te doen om dan te bellen voor een curretage.
ik zag er heel erg tegen op maar het is me vreselijk mee gevallen.Als je wilt praten of vragen heb tmag je die altijd stellen.Heb je al kinderen of is dit je eerste zwangerschap?

Heel veel sterkte en liefs van Ellen

Hoi Trijntje, bij mij kwam de miskraam na 4 weken niet op gang.Gelukkig heb ik dit al die tijd niet geweten,want in week 11 kreeg ik pas te horen dat het vruchtje in week 7 gestorven was.In week 12 kreeg ik mijn curretage.Ik vind het niet vreemd hoor dat je liever wacht op je natuurlijke miskraam.Alleen lastig dat je niet weet wanneer het komt.Ik ben blij dat ik uiteindelijk een curretage heb gehad.Vanaf die dag kon ik het een plaatsje geven en de curretage is me erg meegevallen terwijl ik er erg tegenop zag.Ik wens je ontzettend veel sterkte.Liefs Yvon

Hoi Trijntje,
Ik heb om een curretage gevraagd en ik ben er blij om. Je zit toch de hele tijd te wachten en wat ik gehoord heb voelt het een beetje hetzelfde als een bevalling. Daar had ik dus echt geen zin in. Van de curretage heb ik helemaal geen last gehad, ik heb nog wel wat nagebloed, maar geen krampen gehad of wat dan ook. Van de verpleegkundige kreeg ik te horen dat ik helemaal schoon was en het meteen weer op nieuw kon gaan proberen.
Maar ik zie wel hoe dat gaat, ben nu eerst op huwelijksreis in China en wie weet gebeurt het hier wel. Groetjes Alice

Terug
Bovenaan