Miskraam?

Ik ben nu 5 weken zwanger, maar heb vrijdagmiddag een bloeding gehad die 's avonds weer stopte. nu heb ik soms met afvegen wat bruin slijm en af en toe wat krampen in mijn buik. Is dit het begin van een miskraam?
Hoe verloopt een miskraam eigenlijk?

Hoi Roos,

Zelf had ik al zo'n voorgevoel omdat alle zwangerschapskwaaltjes wat afnamen. Op een dag verloor ik wat bloed en dit werd gevolgd door hevige buikkrampen. Het bloeden zette diezelfde dag nog door en ik was alles meteen verloren. Sommigen verliezen helemaal geen bloed en komen er pas bij een echo achter. Ik zou als ik jou was het ziekenhuis bellen of je voor een inwendige echo langs mag komen (moet je wel even vragen of je een doorverwijzing van de dokter nodig hebt). Ik mocht meteen komen en bij mij bleek mijn gevoel helaas juist. Ik hoop echt voor je dat het bij jou niet het geval is. Ik ken veel vrouwen die vloeiden maar waarbij het geen miskraam was.

Sterkte!!!!!

Groetjes F.

de eerste keer was ik ook 5 a 6 weken zwanger en had ik nergens geen last van alleen ook 1 dag bloedverlies maar wel helder rood met een klein beetje krampen

met 8 weken had ik het anders
bij mij bleven de kwaaltes alleen had ik een week van te voren het donker bruine bloedverlies (wat ik ook wel eens heb als in ongi ben)en s'middags kreeg ik wat buikkrampen en sávonds kreeg ik de weeen en daarna kwam bij mij het vruchtje en was ik ineenkeer van alle kwaaltjes af tot zondagnacht toen werd ik ziek kreeg de naweeen en werd misselijk (wat ik tijdens de zwangerschap niet had) in totaal heb ik 1 1/2 week donker bloedverlies gehad en daarna tot nu toe niet meer

maar bij iedereen is het anders alleen moet je opletten (kreeg ik toen te horen) als je koorts krijgt of erge buikpijn of de bloeding langer duurt dan 2 weken moest ik direct de vk bellen want dan waren ze bang dat er iets achter geblijven is

hoop dat je er wat aan hebt maar het hoeft echt geen mk te zijn want je kunt ook bloeden terwijl je zwanger bent een bloedvatje of iets anders

sterkte er mee

en sorry dat het zo'n lang verhaal is geworden

groetjes van E

hallo F. en E,

Bedankt voor jullie reactie.

Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld en die zei dat het eventueel ook om een innestelingsbloeding kon gaan.
Ik moet nu afwachten tot vrijdag of het goed gaat en als ik nog ergens mee zit of twijfel hem gelijk bellen.

Groetjes van Roos.

Terug
Bovenaan