miskraam?

hallo dames,
Ik hoor nog niet op dit forum maar omdat jullie weten wat een miskraam inhoud heb ik dringend jullie hulp nodig. Dit is het verhaal.
Ik zit in de 8ste week van mijn zwangerschap en sinds de 7de week verlies ik bloed. Niet heftig maar af en toe wat ik heb toen meteen maandags (dat was de 25 ste) een inwendige echo gehad en het hartje klopte nog, dus maar weer naar huis. Toen heb ik afgelopen donderdag (28ste) een poging tot gemeenschap gehad wat natuurlijk niet lukte i.v.m. spanning rondom het bloedverlies. Na dit verloor ik veel meer bloed en zaten er ook stukjes in mijn urine (soort vliesjes) Ik heb toen de verloskundige gebeld en ik kon meteen naar het z'huis voor een echo. Ook op deze echo was alles nog goed, het hartje klopte nog. Maar gister heb ik buikpijn gehad (de soort buikpijn die je krijgt als je moet poepen maar het lukt niet) en vanochtend ging ik naar de wc en had ik ook vannacht veel bloed verloren (ong, gelijk aan een menstruatie) en toen ik afveegde na het plassen zat daar een bloedsliert in van ong, 3cm. Hij was ong. een paar mm. dik. Er zaten geen dikke stukken in. Het bloeden gaat nog steeds door. Maar nu weet ik niet of dit een miskraam was of gewoon een bloedstolsel die er niet uit wou. De buikpijn was niet ondraagelijk ik had er wel last van maar het was niet dat het zo verschrikkelijk was dat ik niks meer kon. Ik heb pas a.s. vrijdag weer een echo. Wie kan mij helpen met wat ervaring?
Veel liefs Simone21

Hoi Simone,

Ik zou de gyn vragen of je eerder langs mag komen voor een echo. Vaak houden ze wel wat plaatsen vrij voor spoed gevallen. Ookal hoeft het niets te betekenen, ik denk dat je alle redenen hebt om eerder een echo te kunnen laten maken. Heel erg veel sterkte gewenst en ik hoop dat alles goed blijkt te zijn!

Groetjes F.

Hoi Simone,

Wat vervelend voor je. Ik heb eenpaar weken geleden een miskraam gehad. Het bloeden begon bij mij ook in de 7e week en komt erg over een met jou beschrijving, dit hoeft echter niets te betekenen, want bij mij was er geen vruchtje te zien op de echo, alleen een vruchtzakje het had zich verder niet ontwikkelt. Dus het is nog even afwachten voor jou. Bij mij heeft de miskraam zich later doorgezet en heb ik ook het totale vruchtzakje verloren, dat zie je dan ook duidelijk. Dit gaat gepaard met met wat krampen, bloedingen en ook stolsels verlies. Hopelijk zal dit bij jou niet zover hoeven komen, veel sterkte.

Groetjes Roos

Hoi Simone,

Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar helaas of gelukkig is ieder geval anders.
Het feit dat je echo goed was en het hartje klopt is in elk geval een goed teken. Heel veel sterkte tot de volgende echo.

Liefs,
Nina

Terug
Bovenaan