miskraam

vanochtend een echo gehad en helaas was het vruchtje dood. Het was al een tijdje gestopt met groeien. Ik zat in de 10 de week en het was nogmaar 4mm. Afgelopen vrijdag klopte het hartje nog maar die was nu ook gestopt met kloppen. Het wachten is nu nog op het vruchtje die er uit moet komen. Daarvoor heb ik pillen gekregen die een miskraam op moeten wekken. Ik kan nu niet zoveel meer vertellen. Ik heb wel veel gehuild maar op de een of andere manier heb ik dit vermoeden altijd gehad. Ik probeer het nu te accepteren en hopelijk te verwerken.
Veel liefs Simone21

Hoi Simone,

Ik vroeg me nog af hoe het met je ging! Je kon dus eerder terecht voor een echo, gelukkig maar want je voelde al dat het niet goed zat. Ik wil je heel erg veel sterkte wensen de komende tijd. Als je vragen hebt, of even van je af wilt schrijven dan weet je ons te vinden!

Sterkte!

X F

Oh lieve meid, wat vind ik dat rot voor je. Je voelt het zelf wel aan he, dat had ik ook! Vind het heel sneu voor je. Heel veel sterkte en als je wat kwijt moet weet je ons te vinden he (als het forum een beetje meewerkt).
Ik hoop dat het niet te lang gaat duren en je niet te veel pijn zal hebben!

Veel liefs van Po

Oh meis wat rot, ik heb veel aan je gedacht de afgelopen dagen. Wat vreselijk lijkt me dat als je op vrijdag het hartje nog hebt zien kloppen...
Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je je ondanks het slecht werkende forum toch een beetje welkom voelt hier.

Liefs, el.

Hoi Simone21,

Wat een narigheid allemaal he, ik kom zelf ook net van het mei-forum.
Ik heb vrijdag te horen gekregen dat het mis was en ben gisteren voor een curretage naar het ziekenhuis geweest.
Ik heb een ruggeprik gehad en het is me gelukkig allemaal mee gevallen.
Ik hoop dat jullie het ook binnenkort een plekje kunnen geven en weer verder kunnen gaan, hoe moeilijk dit ook is.

Sterkte, Helena.

Terug
Bovenaan