Vanaf het eerste momemt dat ik wist dat ik zwanger was heb ik ongeveer dagelijks bloed verloren, natuurlijk gelijk de ha en vk gebeld en kon een week later terecht voor een echo. OP deze echo bleek dat het vruchtje zo'n 6 weken oud was en had een goede start gemaakt het hartje konden we al zien kloppen. Heel erg blij en opgelucht gingen we naar huis, ik hoefde pas 14 feb. (10 weken)terug te komen of als ik meer bloed zou verliezen. De dag ernaa stopte het bloed verlies en begon ik me echt zwanger te voelen. Maar helaas begon ik na zo'n 5 dagen weer te vloeien en dit werd steeds meer op zaterdag middag was het dusdanig veel dat ik contact heb opgenomen met de ha en daarna werd ik doorverwezen naar de gyn. Op de echo die ik daar kreeg konden ze geen hartje meer zien kloppen, en is het nu afwachten waarneer het vruchtje wordt afgestoten.
Ik twijfel of ik nog een keer zwanger wil worden want deze 3 weken, levend tussen hoop en vrees, hebben mij behoorlijk op gespeeld. Dit komt ook omdat ik bij mij eerste zwangerschap ook steeds bloed verloor wel minder lang en pas bij 11 weken, deze zwangerschap is verder wel goed verlopen maar was toen al heel onzeker of alles goed bleef gaan.
Ik twijfel of ik nog een keer zwanger wil worden want deze 3 weken, levend tussen hoop en vrees, hebben mij behoorlijk op gespeeld. Dit komt ook omdat ik bij mij eerste zwangerschap ook steeds bloed verloor wel minder lang en pas bij 11 weken, deze zwangerschap is verder wel goed verlopen maar was toen al heel onzeker of alles goed bleef gaan.