Miskraam?

Hoi,

Ik heb even een vraagje. Ik denk dat ik een miskraam heb gehad maar ik ben nog steeds zo misselijk. Weet iemand hoelang het duurt voordat De hormonen uit je lichaam zijn. Ik was nog maar 5 weken.
Ik heb ook al 2 keer eerder een miskraam gehad maar toen was ik dus helemaal niet misselijk nadat ik bloed verloor.

Wie weet dit? Of heeft suggesties?

Groetjes

Ik ben geen medicus maar weet uit eigen ervaring dat de zwangerschapsverschijnselen lang kunnen blijven na de miskraam. Ben zelf na currettage getest op het HCG hormoon omdat de bijwerkingen mijn herstel belemmerden. De gynaecoloog gaf mij destijds aan dat de hormonen met ongeveer 6 weken uit het lichaam verdwenen moesten zijn.
Wat volgens mij extra van invloed kan zijn is de termijn van je vorige zwangerschappen, zaten die kort op deze miskraam?Het is voor je lichaam natuurlijk ook moeilijk te volgen, zwanger, niet zwanger, etc.
Ik wens je niet ieder geval sterkte tijdens deze verdrietige en verwarrende periode,

Groeten,
Nesje

Hoi Aster,

Het kan inderdaad zijn dat het gewoon nog goed gaat bij je maar ik heb bij al mijn miskramen altijd nog een weekje last gehouden van die misselijkheid.
Het enige wat al voor de miskraam af nam en vaak zelfs weg was waren de gespannen borsten. Dit was voor mij altijd een leidraad om te weten dat het echt mis was.

heel veel sterke meid!!!

Knuffel,

Corina

hoi,

Aangezien je schrijft dat je denkt dat je een miskraam hebt gehad ga ik er van uit dat je nog geen echo hebt laten maken. Heb je in elk geval wel een arts of verloskundige gebeld. Het is waar dat hormonen lang in je lichaam kunnen blijven zitten, maar weet je wel zeker dat je een miskraam hebt gehad???

In elk geval heel veel sterkte ermee. Gr. Anne-Marie

Terug
Bovenaan