miskraam

hoi ik ben mandy
was zwanger van een tweeling een vruchtje waar geen hartje van klopte,en de andere zat in mijn eileider. op don 5jan hebben ze de vruchtjes weg gehaalt en ook mijn eileider.
wie heeft ook nog maar een eileider en is opnieuw zwanger geworden

Hoi mandy,

In eerste plaats wil ik je heel veel sterkte toewensen na je miskraam.

Ik heb helaas iets soortgelijks meegemaakt. Ik heb afgelopen maart een
miskraam gehad en moest ook gecurreteerd. Na een paar dagen kreeg ik
heel veel pijn en hebben ze besloten om een kijkoperatie te verrichten
omdat ze ook nog een bbz vermoeden. Ik bleek een ernstige vorm van
endometriose te hebben en hierbij hebben ze ook een eileider
weggehaald. Ik moest hierna behandeld worden voor de endometriose (drie
maanden) en was direct hierna weer zwanger (nu alweer bijna 30 weken).
Ik heb begrepen dat wanneer je maar 1 eileider hebt, deze de functie
voor de andere ook overneemt. Ik weet alleen niet of dit waar is.

Veel succes met zwanger raken,

Roelfina

Hallo Mandy,

Ik ben 3 weken gelden geopreerd aan een bbz, mijn eileider is ook verwijded. Hoelang is jou geaviseerd om te wachten met een volgende zwangerschap. Mij 3 maanden, terwijl erop internet 1 menstruatie staat.

Heel veel sterkte!

Sterkte meiden!

Is het niet zo dat de ene mnd de ene eileider het doet en dan de ander. Een kennisje vertelde me dit. Misschien heb ik het hartstikke mis hoor! Succes! Greetz

hoi louise
ik moet 6 feb pas terug voor na controle. maar tegen mij is niets gezegd van 3 maanden wachten. Als je je eigen goed voelt, is er toch geen probleem vindt ik.Ik ga ook zeker geen 3 maanden wachten ik zie wel vwat er van komt!!!!!

Hallo allemaal,

Ben nu net hersteld van bbz dat was mijn vraag inderdaad ook mijn gyn wil ons eind feb
nog een keer zien en dan kregen we weer groen licht om zonder voorbehoedsmiddelen
te klussen, alleen ik heb mijn eerste ongi achter de rug en ben er eigenlijk zelf wel
klaar voor maar ga toch maar naar de gyn luisteren.
Tegen die tijd ben ik twee keer ongesteld geweest vind het eigenlijk wel zonde van
deze maand maar misschien moet het lichaam ook weer herstellen??/

Groetjes Zomobar

Terug
Bovenaan