miskraam?

Ik stel deze vraag op dit forum, omdat ik niet weet wat ik nu moet doen. Ik denk namelijk een miskraam gehad te hebben. Ik was deze maand overtijd, heb vorige week woensdag negatief getest en werd zondag uiteindelijk ongesteld. Dacht ik. Maar nu had ik gistermorgen een heel raar stolsel in mijn verband en flink wat bloed. Het stolseltje had wat weg van een boontje. Als ik informatie over miskramen nalees, kon dit dus een embryo zijn? Ik weet nu niet wat ik moet doen.  Bij sommige site staat dat je je huisarts moet inlichten, maar  mijn dokter is op vakantie en ik wil hier niet mee naar een vreemde.
Bloeden doe ik trouwens haast niet meer. Vanaf gisteren tot nu heb ik ongeveer maar een theelepeltje bloed verloren.

Hoi Hoi,
om maar met de deur in huis te vallen, het kan inderdaad een miskraam geweest zijn! Ik heb in juni mijn eerste mk gehad, na 8 wkn, ik wist dus dat ik zwanger was. Toen het mis ging heb ik eigenlijk heel weinig bloed verloren, maar het "boontje" heb ik wel gezien, wat dus het vruchtje was. Als ik jouw verhaal zo lees is het dus goed mogelijk. Ik was  op dat moment  in Griekenland, ik had gelukkig nergens last van verder, geen krampen niets, ben dus ook niet naar een zkh geweest ofzo. Eenmaal thuis heb ik de HA gebeld en mijn verhaal verteld en die bevestigde mijn conclusie.
Veel vrouwen krijgen een mk terwijl ze niet weten dat ze zwanger waren, dit gebeurd heel vaak in de eerste 4 a 5 weken, wat jou nu dus ook gebeurd is. Je kan je HA bellen om verhaal te doen, maar zolang jij verder nergens last van hebt hoef je je over je lichamelijke toestant geen zorgen te maken hoor!! Het is alleen zo dat je een bevestiging van je vermoeden krijgt.
Doe het even rustig aan meid!

Liefs,
Sandra

Het hoeft geen miskraam te zijn geweest. Er zijn ook rvouwen die stolsels verliezen, wat niet wilz eggend at er een zwangerschap was. Je hebt negatief getest waraomz ou je dan willen weten of het een miskraam was.

Als je nergens meer last van hebt zou ik het gewoon zo laten, je hoeft dan echt niet naar de huisarts. Als jehevig blijft bloeding of extreme buikpijn houdt dan kan je wel een arts consulteren, maar nu lijkt me dat echt niet nodig.

Miep

Terug
Bovenaan