Miskraam??

Hallo,

Als het goed is ben ik vandaag 7 weken zwanger. Of niet meer!?? Al een tijdje heb ik bloedverlies, maar dit was een beetje. Sinds zaterdag wordt het erger en nu komen er ook klontjes slijm (bloed) vrij. Sorry voor dit detail. De verloskundige vertelde dat dit niet direct een miskraam hoefde te zijn. Ik heb namelijk geen buikpijn.

Wat zijn jullie ervaringen? Ongeloofelijk hoe onzeker je dit maakt.

clear sas

hallo
Bij een miskraam hoef je geen krampen te hebben. Het kan gewoon lijken op een verlate ongi. Bij mij was dat nl wel zo. Eerst een wat bruinige afscheiding en dat heeft zeker zo'n 2 weken geduurd en toen kwam helaas ook het heldere bloed.
Maar het kan ook zijn dat het daarbij blijft.
Mijn vk gaf ook aan dat ik rekening moest houden met miskraam 50/50.
Ik weet dat dit een ongelovelijke K.tperiode voor je is. Vol twijfels.
Maar bij bijna iedereen die ik sprak voelde ze zelf of het goed of fout zat.
Ik had er vanaf het begin geen goed gevoel over.
Doe rustig aan. Luister naar jezelf en ik hoop voor je dat het goed komt!

Liefs Ilona

Bij mij kwam het niet spontaan dus heb ook nooit bloedverlies gehad. Maar die onzekerheid is ontzettend vervelend!! Kan je niet bij de vk een echo krijgen om te kijken hoe of wat?
Sterkte hoor, ik weet hoe zwaar het is!
Groetjes Tara

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga donderdag naar de verloskundige. Gelukkig, want ik zou eerst 21 augustus. Ik heb een berichtje op de site gezet omdat je stom genoeg toch nog op zoek bent naar iets positiefs. Gek genoeg, want het voelt helemaal niet goed.

Ik kan bijna niet wachten. Ik had niet verwacht dat mij dit zo veel zou doen. Ik kan heel nuchter denken dat het beter is, aangezien het kindje niet goed was of zat. Toch rijmt dit denken niet met het gevoel. Je denkt toch meteen aan hoe het zou zijn als het wel goed zou gaan.

Donderdag maar afwachten dus. Eigenlijk weet ik het al wel, maar wil ik het niet weten.

Gr. Clear sas

Kan mij goed voorstellen dat dit niet rijmt. Ik heb mijzelf ook nuchter voor gehouden, maar probeer mocht je na donderdag duidelijkheid hebben en het is mis dat je dit wel een plekje moet geven.
De vk vertelde mij dat op het moment dat je weet dat je zwanger bent je meteen 6 stappen naar voren doet. Je weet je uitgerekende datum, wanneer je met verlof gaat. Je bent meteen in je hoofd je toekomst aan het veranderen. Op het moment dat het mis gaat moet je ook die stappen weer terug doen en dat is zo moeilijk!

Ik wens je heel veel sterkte voor nu en donderdag!

Liefs Ilona

Terug
Bovenaan