miskraam

Hoi meiden,

Sommigen van jullie kennen me van het zwanger zijn forum, anderen niet. Afgelopen donderdag (3 jan) heb ik een miskraam gehad. Ik was 9en halve week zwanger. Ik ben het nog aan het verwerken. Wat is dat heftig. En dan lees ik van veel mensen dat ze het al vaker hebben meegemaakt.

Ik wilde eerst niet meer op een forum kletsen maar ik zie dat je je verdriet hier ook kwijt kan dus dat vind ik dan wel weer fijn. Het is nog zo raar allemaal voor me. Vorige week was ik gewoon nog zwanger en nu zit ik hier zonder kindje in mn buik...gewoon een leeg gevoel. Echt vreemd.

Groetjes

Petra

ik weet wat je doormaakt nu!!!
ik zelf heb 18 dec te horen gekregen dat ik een miskraam had gehad ik was 12,5 wk zwanger en kreeg te horen dat met 9 wk het kindje gestopt was met groeien en dus overleden was.
ik ben het zelf ook aan het evrwerken op dit moment, vandaag was mijn eerste werkdag weer na drie wk eruit te zijn geweest, ik werk in de kinderopvang.!!!!
Was dit ook jouw eerste zwangerschap?

erover praten helpt idd hier....

liefs 19 1

hoi hoi,

Nee dit is niet mn eerste zwangerschap. Ik heb een dochter van 7 enhalf en een zoon van 5 en half. Het maakt het echter niet makkelijker ofzo dat ik al 2 kinderen heb hoor. Het verlies is even groot. Mijn kindje werd niet ouder dan 7 weken en 4 dagen. En t was ontdekt bij 9 weken dat het hartje niet meer klopte. Het kwam gelukkig wel spontaan er uit. Ik ben nog erg moe. Had jij dit ook? Of heb je het nog?

Sterkte ook jij. Hopelijk ben je gauw weer zwanger he.

Liefs Petra

hey petra

natuurlijk maakt het dan niet minder erg omdat je al twee gezonde kinderen hebt!!!
ik zelf ben idd ook nog bek af ik heb gisteren voor het eerst   weer gewerkt sinds de miskraam, maar het viel me enorm zwaar ik werk in de kinderopvang, dus er dan voor weglopen wordt moeilijk.
Maar goed eerste dagje heb ik doorstaan en ik was helemaal uitgeteld, ik heb ook 13 uur non stop achter elkaar doorgeslapen.
Dt zal nog wel een tijdje blijven denk ik, vooral omdat je er geestelijk natuurlijk ook nog zoveel me bexig bent en logisch maar dat vergt ook flink wat van je.
Ook geven ze aan om te zorgen dat je genoeg vitamines binnenkrijgt, om je weerstand  in stand  te houden.

hopelijk heb ik je wat geholpen bij natw op je vraag??

voor jouw wens ik niets minder dan een gezond en vruchtbaar nieuw jaar.

liefs 19 1

Hoi petra,

Natuurlijk is je verdriet niet minder met 2 kinderen maar ik denk anders. Bij mij is het met de 5e fout gegaan in nov en dat geeft ook veel verdriet.
Ik bleef heel lang moe, je moet thuis toch verder en heb wel een maand niet gewerkt. (werk maar 1 dag per week)

Terug
Bovenaan