Miskraam???

Hallo,
ik heb even een vraagje..
Ik heb afgelopen zondag een positieve zwangerschapstest gehad. Maar maandag was hij negatief en nu nog steeds. Heb al die tijd zeurende pijn in mijn onderbuik. Nu vraag ik me af of het gewoon een verkeerde test was of dat het een hele vroege miskraam was?? Ik heb tot nu toe nog geen bloed verloren, maar hoe lang duurt dat voordat je bloed gaat verliezen na een vroege  mk?? Dit was de eerste ronde, dus weet ook niet hoe lang mijn cyclus is. De positieve test was op dag 26 van mijn cuclus.
Hopelijk heeft iemand antwoord op mijn vragen...

Hoi Linda,

Zal waarschijnlijk  een vroege miskraam zijn geweest. Bij je eerste test had je waarschijnlijk nog net genoeg HCG in je urine om positief te tonen maar daarna niet meer. Ik heb zelf 2 maanden geleden een mk gehad. Ik kreeg 's ochtends flinke buikpijn en verloor veel bloed. Ik mocht meteen voor een echo komen, daaruit bleek dat het vruchtje al kort na de NOD was gestorven. Hed niets gemerkt daarvan, pas ruim 2 weken daarna kreeg ik mijn mk. Met andere woorden, je moet je voorbereiden op een flinke bloeding binnen nu en een week. Als dat niet gebeurt moet je echt even je huisarts bellen om je door te sturen voor een echo want dan komt het niet vanzelf los maar meestal gebeurt dat wel. Niet de moed verliezen hoor, vroege miskramen gebeuren helaas heel vaak, zeker rond de NOD. Maar verdrietig blijft het toch altijd. Sterkte ermee!

Liefs, Chris

Hoi,
Het kan ook zijn dat de 1e test een supergevoelige was en de volgende niet? Maw dat je nog steeds zwanger bent?
Sterkte, je kan weinig anders dan afwachten.
Gr. Laura

Heej  Chris,
bedankt voor je bericht. Dacht idd al dat het een vroege miskraam was. Maar kan dus wel 2 weken duren voordat het loskomt.. Dan wacht ik nog even af. Hoop alleen dat het eerder komt, want heb toch steeds buikpijn en af en toe wat misselijk. Anders idd even naar de huisarts. Maar ik begin nu enorm aan mezelf te twijfelen, was die test echt wel positief??? Maar mijn vriend heeft hem gelukkig ook gezien en hij was echt positief. Maar dan denk ik weer, misschien was het een foutje in de test?? Maar overal lees je dat dat niet kan. Dus toch maar wachten op die bloeding. Weet idd dat het heel veel voorkomt, maar dat je er vaak niet achter komt omdat je zo vroeg nog niet test. Ik heb getest omdat ik me zwanger voelde en niet wist hoelang mijn cyclus was, dus bij toeval had ik een positieve test denk ik. Maar ja het blijft idd toch verdrietig, maar liever zo vroeg dan later in de zwangerschap, dat vind ik nog veel verdrietiger.
@ Laura het was steeds dezelfde test, dus dat kan het haast niet zijn. Ook 1 keer een hele gevoelige test geprobeerd en die was ook negatief. Dus helaas ben ik niet meer zwanger, maar hoop het natuurlijk binnenkort wel echt te zijn!!!
Groetjes Linda

Terug
Bovenaan