Miskraam

Hoi Daan,

ik heb na 5 weken een spontane miskraam gehad (dus curretage was niet nodig). Ik ben onmiddelijk weer zwanger geworden en ben nu 16 weken. Ik begin me eindelijk een beetje zeker te voelen. Na een curretage kan het wat langer duren. Ik had op internet gelezen dan je kort na een miskraam erg vruchtbaar bent omdat je lichaam dan ingesteld is op een zwangerschap en heb dus het advies van de huisarts, een maandje overslaan niet opgevolgd. Wij probeerden al 2,5 jaar om een kindje te krijgen en als je dan eindelijk zwanger bent en het gaat zo snel mis, dan voel je je erg moedeloos. Ik wou die verhoogde vruchtbaarheid niet onbenut voorbij laten gaan en tot nu toe heb ik daar zeker geen spijt van.

hallo, een berichtje van me, ik heb vorig jaar een miskraam gehad met 10 weken en 2 maanden later was ik alweer zwanger. kon de eerste 20 weken niet echt genieten, jammer genoeg, want mijn zwangerschap is voorbij en ik kijk nu naar een heel gelukkig meisje, groetjes inge, veel sukses met het zwanger worden.....

Terug
Bovenaan