Vorige week woensdag begonnen er bij mij bloedingen, ik was 11 weken zwanger. Dit was voor ons niet direct paniek ivm een vorige zwangerschap waar ik ook vanaf de 10e week tot en met de 6e maand gebloed heb en uiteindelijk toch een gezonde dochter heb gekregen. Helaas werden donderdag de bloedingen erger en in de middag kreeg ik hevige krampen in mijn buik. Mijn man heeft toen de huisarts gebeld omdat deze krampen ondragelijk waren. Hij heeft geregeld dat ik naar het AMC kon en daar constateerde ze op de echo een leeg vruchtzakje onderweg naar de uitgang. Ik kreeg de keuze direct te laten curetteren, in het ziekenhuis te wachten tot het er spontaan uitkwam of naar huis. Ik wou erg graag naar huis, want we waren vreselijk verdrietig dat het deze keer wel fout zat. Helaas kwam het er niet binnen een paar uur uit en zijn we om 11.00 's avonds alsnog naar het ziekenhuis gegaan. Daar probeerde de gynacoloog nog met een tang het vruchtzakje er uit te halen, maar helaas lukte dit niet en moest ik gecurreteerd worden. Ik vond het vreselijk en toen ik uit de nacose kwam was ik letterlijk en figuurlijk leeg van binnen en inmens verdrietig. Na een week voel ik me van binnen nog steeds leeg en heb ik het gevoel dat ik er niet uitkom. Mijn dochter heeft helaas hier ook wel het e.a. van te verduren, want ik heb niet zoveel geduld als ik normaal gesproken met haar had.
Ik zou het fijn vinden om eens van andere vrouwen te horen of ze bekend zijn met bloedingen die ik in mijn eerst zwangerschap heb gehad en ondanks alles toch een gezonde dochter hebben. En de leegte die er letterlijk en figuurlijk in mij is ontstaan ivm deze miskraam.
Alle andere die dit forum bezoeken omdat ze een soort gelijke ervaring hebben gehad of nog doormaken wens ik veel sterkte toe.
Groetjes
Marianne
Ik zou het fijn vinden om eens van andere vrouwen te horen of ze bekend zijn met bloedingen die ik in mijn eerst zwangerschap heb gehad en ondanks alles toch een gezonde dochter hebben. En de leegte die er letterlijk en figuurlijk in mij is ontstaan ivm deze miskraam.
Alle andere die dit forum bezoeken omdat ze een soort gelijke ervaring hebben gehad of nog doormaken wens ik veel sterkte toe.
Groetjes
Marianne