Hallo, ik heb een miskraam gehad. Of is het geen miskraam als je een kleine vier weken zwanger bent? Ik weet zeker dat het raak was en voelde mij ook zwanger. Toch heb ik de eerste dagen na gemeenschap ook een raar gevoel gehad. Ik wist van het begin dat het niet goed zat. Nu heb ik gisteren(een dag voordat ik ongesteld zou moeten worden) een miskraam gehad. Dit voelt zeker anders dan gewoon ongesteld. Heb 'klonten' bloed verloren, soort wee-achtig gevoel en buikkrampen gehad. Praat er, buiten mijn man om, met niemand over, want ja, dit kun je toch geen miskraam noemen zegt men dan!
Ik heb twee kinderen, 4 en 1 jaar oud. Voor de tweede heb ik ook een miskraam gehad met 6 weken. Ik weet dus hoe het voelt. Zijn er meer vrouwen waarbij het in zo'n vroeg stadium misging? Ik hoor het graag. Het is geen drama, maar ben benieuwd naar hoe anderen dit ervaren. Bedankt.
Ik heb twee kinderen, 4 en 1 jaar oud. Voor de tweede heb ik ook een miskraam gehad met 6 weken. Ik weet dus hoe het voelt. Zijn er meer vrouwen waarbij het in zo'n vroeg stadium misging? Ik hoor het graag. Het is geen drama, maar ben benieuwd naar hoe anderen dit ervaren. Bedankt.