Ook ik heb met 9 weken een miskraam gehad. Wij kwamen erachter toen we voor de tweede keer een echo zouden krijgen omdat we dan wat meer kind konden zien. We waren namelijk met 7 weken ook al voor een echo geweest en hadden het hartje zien kloppen en het zag er goed uit. Helaas was er met de tweede echo niets meer te zien. Wat een teleurstelling zeg. het is nog maar kort maar ondertussen heb je de hele toekomst al uitgestippeld en dan ineens storten alles in. Ik heb er toen voor gekozen om meteen een paar dagen later een curritage te laten doen. Het idee dat er iets zat wat niet goed was vondt ik vervelend. De curritage zelf is reuze meegevallen, geheel onder narcose dus heb er weinig van gemerkt. Ik heb wel heel erg last gehad van de hormonen, heel wisselende stemmingen. Verstandelijk weet je dat het beter is want als een kindje niet goed is en gelukkkig was het nog klein maar me gevoel zegt heel wat anders. Ben kwaat en teleurgesteld, Soms gaat het goed en dan ineens ben je zo verdrietig. Het is nu bijna 4 weken geleden en ben aan de ene kant blij als het nog even duurt voordat ik weer zwanger ben maar aan de andere kant wil ik het zo graag. maar dan die onzekerheid de 1e drie maanden. Eerst maar eens de menstruatie weer op gang laten komen. Jammer want ontspannen en zonder zorgen een zwangerschap tegemoet gaan we niet meer. We zien wel wat de toekomst brengt!
Iedereen veel sterkte en voor de zwangeren natuurlijk van harte en geniet ervan!
Iedereen veel sterkte en voor de zwangeren natuurlijk van harte en geniet ervan!