Miskraam

Hoi,

Bij 5 weken zwangerschap gaf mijn test een positieve uitslag. Ik had ook alle zwangerschapsverschijnselen.
Bij 9 weken zwangerschap kwam Moeders voor Moeders bij mij langs. Zij deed ook nog een zwangerschapstest, deze gaf een negatieve uitslag. Bij 10 weken zelf weer een test gehaald, deze gaf ook een negatieve uitslag.
Bij 11 weken naar de echoscopiste voor een echo. Hier was helemaal geen vruchtje op te zien. Dit kwam niet als een verrassing, want ik voelde me ook weer "normaal". Het vreemde was echter dat ik geen bloeding had gehad. Anderhalve week na mijn echo begon ik wat roze slijm te verliezen en wat bloed (lichtroze). Ik meen toen ook twee kleine witte "propjes" gezien te hebben. Kan dit de miskraam zijn geweest? Wellicht een tweeling???? Vorige week (dus 1 week later) ben ik ongesteld geworden. 's Morgens had ik veel (helderrood) bloed. Dit duurde slechts twee dagen. Sindsdien heb ik of alleen bij het afvegen een klein beetje bloed/slijm of heel donkerbruin bloed in mijn inlegkruisje. Ik heb ook af en toe last van buikpijn. Ik ben erg onzeker hierdoor en wil dat mijn lichaam gewoon weer normaal wordt. Wie heeft dit ook meegemaakt?

groetjes,

D

Hoi D,

Ik heb inmiddels al drie miskramen gehad, zoals je op dit forum misschien hebt gelezen. De tweede miskraam was vergelijkbaar met de jouwe. Bij ruim 6 weken verloor ik bloed en toen ik een echo kreeg in het ziekenhuis was er helemaal niks meer in mijn baarmoeder te zien. Ik merkte al wel voordat ik bloed verloor, dat ik me totaal niet zwanger voelde. Het was dus een hele vroege miskraam, waarbij het waarschijnlijk niet verder is gekomen dan een innesteling.

Ik denk dat wat je erna hebt gezien niet de miskraam is geweest, maar dat je lichaam van slag was en misschien nog is. Met vier tot zes weken moet je lichaam weer hersteld zijn en is je cyclus weer normaal.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Heel veel sterkte en ik hoop dat 2004 voor jou een goed jaar wordt!!!

Liefs van Sacha

Terug
Bovenaan