Miskraam

Hallo allemaal,

Na 7 weken en 6 dagen super zwanger te zijn geweest kreeg ik in de nacht van 30 op 31 december een miskraam. Eigenlijk ging alles goed en had ook alle zwangerschapskwaaltjes. Totdat ik ineens een zeurende buikpijn kreeg en twee proppen bloed verloor. Dit was dus blijkbaar het vruchtje.

Nu heb ik een tablettenkuur gekregen en moet over twee weken terugkomen naar de gyn. Wel doet het nu ontzettend veel pijn in mijn buik!!!

Hebben meer meiden op dit forum dit meegemaakt en wil er iemand met mij over mailen???? of misschien chatten????

je kunt mailen op sannie46@zeelandnet.nl

Toch allemaal een fijn en gezond 2004 gewenst!!

Groetjes Sandra

Is er een echo gemaakt? Ik heb zelf n.l. meegemaakt dat ik heel veel bloed verloor en proppen bloed etc. (precies hetzelfde als bij een miskraam want dat heb ik ook twee keer meegemaakt)wat geen miskraam was. Waarschijnlijk was het een tweede vruchtje wat vreemd genoeg niet gezien is op de eerste echo.Ik wil je geen valse hoop geven ofzo maar zonder echo weet je het nooit zeker volgens mij...

Sandra, heel veel sterkte. Ik ben 24 december gecurreteerd na een zwangerschap van 8 weken. Ik heb dus geen ervaring met de abortuspil (neem ik aan) die jij slikt.
Ben heel verdrietig geweest, vond het heel moeilijk om de blijdschap om te laten slaan in rouw en kan nu nog af en toe een traantje weg pinken. Ookal kan ik het allemaal wel relativeren: nog zo pril, beter dat het nu gebeurt, was waarschijnlijk niet goed etc.
Ik kan je aanraden om naar viva.nl te surfen en dan naar het forum daar lotgenootjes te vinden onder baby's, miskramen doodgeboortes. Ik vind dit forum prima als je zwanger bent, maar dit topic hier is eigenlijk zwaar kut, excusez le mot. Bijna niemand reageert en alles is heel afstandelijk. zie het bovenstaand bericht.
Heel veel sterkte,
annabel

Terug
Bovenaan