Miskraam?

Hoi,

Ik heb vorige week zaterdag, zondag en op maandag een bloeding gehad, helder rood bloed zonder stolsels. Vorige week maandagmiddag heb ik een echo laten maken en bleek dat ik 12 weken zwanger was. Het hartje klopte dus het kindje leefde. De rest van de week heb ik ook niet meer gebloed. Tot vandaag. Vanavond begon ik weer bloed te verliezen en dit keer zaten er bloedstolsels bij. Ik ben bang dat dat dit op alsnog een miskraam duidt. Ik heb geen buikkrampen alleen een lichte menstruatiepijn. Ik vraag me af hoe lang dit kan gaan duren voordat het vruchtje loslaat? Ik zou graag reacties hierop krijgen, voel me nogal onzeker op het moment.

Ik hoop dat alles goed mag komen voor je.
Mijn tante heeft 9 maanden de klachten gehad, die jij nu heeft.
Ze heeft een gezonde zoon gekregen.
Ik zelf heb ook een miskraam gehad,
we kwamen er in de 13e week achter
dat het vruchtje al was gestorven in de 6e week.
In de 15e week kwam het los, dit voelde bijna hetzelfde al een bevalling.
Geen lichte buikkrampen in ieder geval.
Ik duim hier voor je, dat alles goed mag komen.

Liefs Ellen

Marty
het komt vaker voor dat vrouwen veel vuldig bloedingen krijgen en dat het kindje gewoon fgeoznd geboren wordt. Maar aan de andere kant zou het natuurlijk best zo kunen zijn dat het fout gaat, alhoewel ze vaak zeggen dat als er met 12 weken en goed kloppend hartje te zien is het dan niet meer fout gaat. Uit ervaring weet ik dat het niet klopt.
Ik wens je heel veel sterkte

hoi marty,
ik zit dus met het zelfde probleem.
ik heb namelijk ook al een paar dagen bloedverlies,alleen ik heb het hartje nog niet horen kloppen.
ik heb trouwens wel buikpijn.
ik ga dinsdag naar de vk.en woensdag voor een echo.
ik maak mezelf echt gek.
ik wens jouw in ieder geval veel stertke en ik laat wel weten hoe het was.
groetjes daan.

Hoi Karina,

Ik heb sinds de vorige keer geen bloeding meer gehad. De dag na die bloeding heb ik mijn vk gevraagd of ik langs mocht komen maar ze vertelde me dat ik me niet al teveel zorgen moest maken omdat op de echo van 12 weken een heel beweeglijk kindje en een goed kloppend hartje te zien was. Ze vertelde me dat ik wel direkt weer moest bellen als ik nog meer bloedingen kreeg. Die heb ik gelukkig nog niet weer gehad. Maar ik voel me er nog niet helemaal happy bij. Op 24 februari heb ik mijn volgende echo, kan eerlijk gezegd bijna niet wachten tot het zover is. De ene dag voel ik me op en top zwanger om vervolgens de volgende dag weer te lopen piekeren of ik nog wel zwanger ben. Ik moet maar afwachten dus.

Groetjes Marty.

Sterkte ermee, ik hoor graag hoe het verder met je is gegaan. Ik heb mijn verhaal ook opgeschreven, misschien heb je het al gelezen. Dus ik weet hoe je, je voelt! Probeer er toch van te blijven genieten, hoe moeilijk het ook is, want 24 feb. is nog best ver. Ook is het beter voor je kindje!!!

Groetjes Karina

Hoi Marty,
Hoop dat alles goed met je gaat. Wat raar dat je niet eerder langs mag komen. Bij mij deden ze ook heel laconiek, met als gevolg dat ik alles samen met mijn man alleen heb moeten doen. Heel zwaar, bij ons ging het dus niet goed. Als het bij mij nog een keer zou gebeuren zou ik onmiddellijk een echo willen, maar het overkomt je gewoon. Je weet niet wat je wil, wat normaal is en wat niet enzo. Ik wens je heel veel sterkte en hoop voor je dat het allemaal goed gaat! Sonja

Terug
Bovenaan