miskraam??

misschien vinden jullie dit raar maar wil het toch vragen zijn er meiden die al bijna zeker vanaf de bevruchting wisten dat ze zwanger waren en dan een paar dagen voor hun nod erge buikpijn krijgen de eerste dag wat bruin bloed hebben verloren en de dag daarop hevig bloedverlies met allemaal stolsels.
Dit is mij nl overkomen is dit een miskraam geweest ik heb geen test gedaan omdat ik wou wachten tot na mijn nod omdat de test waarschijnlijk anders toch neg. was geweest omdat hij te vroeg is gedaan.

Ja, ook ik wist de dag na de bevruchting dat ik zwanger was, maar wat er daarna bij jou gebeurd is niet.
Wel weet ik (vanwege mijn beroep) dat een test doen geen zin zou hebben, in het vervelendste geval zou die nog steeds positief kunnen zijn ook al ben je niet (meer) zwanger.
Daarvoor moet je na een bloeding zeker 2 weken wachten.

Nee ik wist de dag na de bevruchting niet dat ik zwanger was, maar de rest van je verhaal komt me bekent voor.
Ik was toen 4 dagen overtijd toen bij mij bruin bloed kwam en na 3 dagen de dikke stolsels. Ik zelf was er overtuigd van dat het om een vroege miskraam ging, omdat ik nooit overtijd ben. Al hoewel de test die ik deed na 2 dagen overtijd negatief was.De dokter ontkende de mogelijkheid van een miskraam niet, maar hielt het er toch op dat het misschien een hormonale verandering in mijn lichaam kon zijn. Ook al zou het wel een miskraam zijn geweest dan konden we de volgende maand gewoon weer een poging wagen. Om te achterhalen of het bij jou nou wel of niet om een miskraam ging is denk ik niet meer te achterhalen,maar niemand kent haar lichaam beter dan jij zelf.

bedankt voor jullie reactie,ka je kent je lichaam zelf het beste.
mijn ha zei ook een hormonale verandering of een ontsteking aan de baar moeder maar ik denk van niet maar we gaan gewoon door.

Ik maak het op dit moment mee. Eerst heel veel donkerbruin bloed en stolsels, veel afscheiding, behoorlijke krampen. Omdat de bloeding al bijna drie weken duurt (met het bruine bloed en stolsels erbij) naar de huisarts gegaan. Mijn baarmoedermond was onrustig, de test wees positief (dat deed hij de vorige keer bij niet...). Ik heb dus een miskraam, terwijl ik niet zeker wist dat ik zwanger was. ERg raar allemaal... Het is nog erg vroeg in de zwangerschap, maar toch.... Tevens is de ha bang voor een ontsteking aan mijn baarmoeder. Vind ik overigens erg eng klinken?? Of hoeft dat niet?

Nouja, voel mij erg naar. Heb nu een "gewone" maar erg zware ongesteldheid en gigantische buikkrampen. Laten we hopen dat dit de nabloedingen zijn.....

Terug
Bovenaan