miskraam

Ik heb helaas een miskraam gehad en vorige week zondag 15-02 is het vrucht(zakje)
er uitgekomen met veel pijn m,n buik en bloedverlies.Alleen over het bloed verlies heb ik een vraagje,toen het vruchtje er uit was nam het bloedverlies wat af en eind vorige week
was het alleen nog maar bruin bloed
alleen heb ik dit nog, afgelopen week ik een dag of 2 gehad dat het helemaal schoon was maar elke keer komt dat bruine bloed weer terug. Heeft iemand hier ervaring mee of weet iemand hoelang dit kan duren?

Hallo anomiem,

Ik heb dit jaar in maart ook een miskraam gehad bij mij bleef het ernstig bloeden en men contateerde in het ziekenhuis dat er nog weefsel was achtergebleven ze hebben alsnog een curritage toegepast. Het wil niet zeggen dat dit ook bij jou het geval zal zijn maar ik weet wel dat je dit moet melden aan je verloskundige want als dit wel het geval is moet je zo snel mogelijk hier iets aan laten doen. Het kan natuurlijk ook zijn dat jou cyclus weer op gang is gekomen. Bel in iedergeval je verloskundige. Verder kan ik je zeggen mocht je een curritage krijgen dit mij erg is meegevallen. Ik heb daarna wel wat moeten aansterken. Na 4 maanden was ik weer opnieuw zwanger dus maak je niet druk bij een 2e zwangerschap kan alles goed gaan.

Hallo, heeft er iemand ervaring met Het Medicijn Progesteron.Graag een reactie met spoed of kan iemand mij er iets meer over vertellen voordelen en nadelen aub.Groeten Lola

Terug
Bovenaan