Miskraam

Dag meiden,

Ik was tot nu toe te vinden op het december-Forum. Ik zou uitgerekend zijn op 17 december maar helaas is het in de 8ste week fout gegaan. Afgelopen zondag ging het mis. Ik ben ongelooflijk verdrietig en bang dat het misschien wel nooit gaat lukken. Het was mijn eerste zwangerschap. Het gekke is, en ik sluit me hiervoor bij Ingrid aan, dan mijn lijf nog wel " zwanger voelt", gevoelige borsten, moe etc. Ik wil iedereen die hetzelfde heeft meegemaakt erg veel sterkte wensen!!

Groet Frederique (27 jaar)

Hoi Frederique,
Ik ben Monique en ik weet helaas maar al te goed wat je doormaakt. Ik heb vorige week maandag te horen gekregen dat ons kindje maar 7 weken geleefd heeft. Ik zou nu a.s. zaterdag 14 weken zwanger zijn. Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor een curretage. Ik heb ook nog steeds zwangerschapskwaaltjes,maar volgens de gyneacoloog zijn ze na de curretage verdwenen. Dit was trouwens ook mijn eerste zwangerschap.Ik wens je bij deze heel erg veel sterkte in deze moeilijke tijd. Groetjes van Monique.

Hoi Monique, bedankt voor je reactie. Wat een vreselijk iets zo'n miskraam. Ik hoefde gelukkig niet gecuriteerd te worden, ik had het allemaal al verloren. Ik ben er nog best emotioneel onder en vooral bang. Bang dat het nooit gaat lukken. Ik ga maar weer naar het zwanger worden forum om daar af en toe weer even met anderen te praten. Hopelijk worden we allebei binnenkort weer zwanger en komen we goed die eerste weken door!!

Groetjes Frederique

Hoi Frederique,

Ik begrijp je angst maar al te goed.
Ik ben nu 3 maanden verder en alles komt een beetje op zijn plekje. Ik ben na mijn miskraam heel erg bezig geweest om maar weer snel zwanger te worden (heb dat nooit gehad) Ik ben nu 33 jaar maar we hebben echt nog de tijd en tja hoe cru het ook is we zijn in ieder geval zwanger geraakt en daar put ik dan maar hoop uit.

Veel succes en sterkte met alles.

Groetjes,

Corina

hoi fred,
ook bij mij is het gister mis gegaan...ik zat ook in het december forum.ondanks dat het zo pril is is het onbeschrijvelijk wat er door je heen gaat op dat moment!!! maar laten we de moed vooral niet op geven!!! wie weet zien we elkaar in een volgend forum!!! als je wilt mailen...lijkt me leuk,zie maar claudiaveldhuizen@hotmail.com
groetjes claudia

Hoi,

Ik kom ook van het december forum, ik was een van de eerste mama's.
29 april ben ik gecurretteerd. Ik was zwanger van een tweeling. Gelukkig heb ik al een kleine vent van 10 maanden.
Ik weet dus dat ik het ook kan.
Maar we zijn wel erg verdrietig. Ik voel me niet meer zwanger, maar mis het heel erg. Ook wij willen weer zo snel mogelijk zwanger worden.
Het frusterende is allen dat sommige mensen het niet snappen; Je bent nog jong, het was nog maar heel klein, liever een miskraam dan een gehandicapt kind. Wat doen zulke opmerkingen pijn zeg. Voor ons waren en zijn het nog steeds onze kinderen. Ze horen er gewoon bij, maar ze wonen in ons hart en tussen de sterretjes.
Ik hoop voor je dat een volgende keer alles goed gaat en dat je volgend jaar moederdag kan vieren!!
Volgens mij kom jij ook uit flevoland, ik ook. Ik woon in Emmeloord, in de espelervaart.
Groetjes en liefs Marijke

hoi,
ik zou ook in december uitgerekend zijn. Helaas ging het bij mij met 7 weken mis. Ik voel me heel verdrietig en het is alsof iedereen om me heen zwanger is of erover praat.Ik heb het niet aan iedereen verteld, dit omdat ik niet zit te wachten op reacties van ach je bent nog jong en je hebt al een zoon van 9 maanden. Soms denk ik zou ik niet toch gewoon nog zwanger zijn, zo'n gevoel heb ik nog. Maar mijn verstand zegt dan weer van niet. We moeten nu maar wachten tot m'n cyclus weer normaal is en dan hoop ik dat het snel weer lukt. Voor iedereen op dit forum! Ik ben blij dat ik hier even m"n verhaal kwijt kon.

Ook bij mij is het gisteren misgegaan na ruim 8 weken zwanger te zijn geweest. Gisteren werd ik, zeg maar, ongesteld en verloor ook bloedproppen. Morgen een echo......gewoon voor de zekerheid. Was het bij jullie ook ineens?

Terug
Bovenaan