miskraam????

hallo meiden
ik heb een vraagje, ben nu 5 en eenhalve week zwanger en heb sinds drie dagen bloedverlies het is niet zo erg als dat ik ongi was en het is ook wat donkerder van kleur ben ook al bij de gyneacoloog geweest maar die kon nog niets zien moet nu tot volgende week wachten ik heb geen buikpijn maar wel zeurderig pijntje in mijn rug heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt en was er toen sprake van een miskraam ik hoop iets van jullie te horen iedereen op deze forum erg veel sterkte groetjes

Hoi Lindy,

Bij mij was het de eerste dagen ook neit zo heel erg maar mijn vk heeft me gelijk doorgestuurd voor een echo. Daar was toen te zien dat het kindje niet meer leefde. Ik was wel iets verder (10 weken) en ik denk dat je daarom nog even moet wachten omdat er op de echo nu nog geen hartslag te zien is (pas bij 6 weken geloof ik) Ik hoop voor je dat het niet de verkeerde kant opgaat maar wat je verteld komt mij toch wel bekend voor.

Ik zal voor je duimen en hopen dat het goed gaat!!!

Greotjes,.

Corina

het kan ook nog oud bloed zijn.je zegt dat het donker van kleur is en bij een miskraam is er meestal hel rood bloed.brutale vraag misschien maar heb je onlangs sex gehad?je baarmoedermond is namelijk wat gevoeliger als je zwanger bent en door penetratie kan je een wondje hebben opgelopen in je baarmoederhals waardoor je wat verkleurde afscheiding krijgt.

hallo meiden,
ik wil jullie even bedanken voor jullie reactie. maar ik ben bang dat ik afgelopen zaterdag alles ben verloren. Het leek op een zakje met iets donkers er in ,ik weet het nog niet zeker maar mijn gevoel zegt dat het over is. ik moet zoiezo donderdag voor die echo maar ben bang dat er niets meer op te zien is. ben erg verdrietig maar er is toch niets wat je er aan kan doen we moeten het nu afsluiten en we gaan gewoon opnieuw beginnen heb gelukkig veel steun. in iedergeval bedankt groetjes lindy

heel veel sterkte donderdag.zal aan je denken.mijn 2e zwangerschap was ook een miskraam,maar heb daarna nog 2 gezonde dochters mogen krijgen,dus hopelijk gaat het de volgende x bij jou ook gewoon goed en kun je lekker genieten!succes met alles.

groetjes cristel

nou ik had me er al wel op ingesteld dat er niks meer te zien was maar dat was dus niet waar .het vruchtje en het vruchtzakje was ik wel verloren maar er is toch nog wel iets blijven zitten. Dus nu heb ik tabletten om het vloeien te stoppen en het vuil uit te drijven en als ik maandag nog steeds vloei dan moet ik dinsdag gecurreteerd worden. Ik had gehoopt dat hij zou zeggen van je bent schoon en je kan weer op nieuw beginnen maar niet dus.Nu moet nog langer in deze sleur blijven hangen word er alleen maar depri van maar ja nu maar weer afwachten tot maandag. groetjes lindy

Terug
Bovenaan