Miskraam?

Hallo allemaal,

Ik lees hier ook allemaal verdrietige verhalen en wil eigenlijk iets vragen.
Ik was zwanger en uitgeteld op 20 December, nu heb ik sinds 6 mei last van veel bloedverlies. Ik heb nog met de huisarts gebeld en die zei dat ik gewoon af moest wachten en dat het vruchtje er wel spontaan uit zou komen.
Morgen bleod ik dus al een week maar er is nog steeds geen vruchtje uitgekomen. Ik bloed alsof ikhevig ongesteld ben en heb stekende pijn rechts net onder de maag. Echt grote stolsels heb ik ook niet verloren allen veel bloed. Eigenlijk maak ik me best veel zorgen maar voel me nog steeds zwanger. Mijn borsten zijn nog steeds gezwollen en mijn reuk is ook nog erg sterk. Ik voel me nog steeds een beetje misselijk. Ik ga er zelf ook wel van uit dat het kindje niet meer leeft maar ik snap het allemaal niet zo goed. Hoelang moet ik nog wachten of zou het een buitenbaarmoedelijke zwangerschap kunnen zijn. Mijn arts heeft me ook niet onderzocht.Ik weet dat ik heel veel vragen heb maar hoop dat er iemand is die mij kan helpen. Ik durf de dokter niet eens meer te bellen, terwijl ik dat het liefste zou doen.
Alvast bedankt en allemaal heel veel sterkte toegewenst.
Liefs, een verdrietige ram

Ik ben gisteren gecureteerd ik was 19 dec. uit gerekend .
Bij mij begon op 30april het bloed verlies eerst heel licht het hield zelfs even op tot 3Mei toen begon ik hevig te vloeien maar had eigelijk geen verdere klachten ik moest vrijdag voor een echo en toen zagen we dat alleen nog het vrucht zakje aan wezig was ik ging er al van uit dat het niet goed was maar toch komt het heel erg hard aan.
Ik vind het heel raar dat je arts je niet door stuurt voor een echo.
Ik wens je heel veel sterkte toe
veel liefs,
Een verdrietige stier(Carolien)

Hoi, ik zou toch maar een de huisarts bellen en een echo eisen, vind het raar dat ie je zo rond laat lopen. Blijft ie moeilijk doen, ga gewoon naar de eerste hulp en leg je daar je klachten uit, waarschijnlijk helpen ze je daar gewoon verder. Ik hoop verder dat er niks aan de hand is. Bloedingen kunnen bij een zwangerschap horen, mijn nichtje had er ook last van, maar haar placenta zat een stukje los dus een hoop rust was vereist.
Ik wil je absoluut niet bang maken hoor. Kan ook gewoon wat anders zijn.
Bel nog een keer je huisarts of eventueel ander arts en probeer het gewoon. veel sterkte anne

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga morgen meteen weer naar de huisarts bellen ookal durf ik niet zo goed. Ik bloed nog steeds heel erg en heb nog steeds die stekende pijn.
Liefs een verdrietige ram

Het is beter om direct concact op te nemne met een verloskundige. Zij begeleiden je vaak beter en ondernemen ook vaak sneller actie ipv een afwachtende houding. Ik weet niet of je vandaag bij de ha geweest bent? En?

Heb vandaag naar de huisarts gebeld en wat denken jullie ik kan pas maandag komen, ze zijn vandaag en morgen wegens omscholing afwezig. Ik dacht dat het vandaag iets beter met me ging omdat het iets minder bloede. Nu heb ik twee uur op de bank gelegen met vreslijk veel pijn rechts onder mijn buik en bloed het ook weer heel erg. Het vruchtzakje heb ik nog steed niet gevonden. Ik probeer het tot morgen vol te houden om naar een vervangende arts te gaan maar mijn man wil het liefst dat ik nu de huisartsenpost bel. Zelf weet ik het ook niet ik heb nog nooit een miskraam gehad. Ik voel me nog steeds zwanger. We hebben al een zoon van bijna 13 jaar en ik ben zelf inmiddels 35. Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie reacties, ik laat het wel even weten als ik meer weet. groetjes een verdrietige ram.

Terug
Bovenaan