miskraam

hallo meiden. ikben 25 enkom uit flevoland. ik heb een dochter. na 1 keer proberen was ik weer zwanger. alle sging perfect. helaas ging ik anderhalve week geleden bloeden. het heeft een paar dagen geuurd en toen was t over. heb geen stukjes ofzo verloren. nu heb ik weer wat bruine afscheiding. de vk denkt dat ik nog zwanger ben maar ikzelf niet. volgende week mag ik pas voor een echo. voel me best rot. zou t leuk vinden als er meiden zijn die met me willen chatten hierover, hoe ga je er mee om en hoe durf je weer een zwangerschap aan. groetjes van mij. ps. was een week of 7 zwanger

Hoi,
Wat een rotsituatie he? Je gevoel zegt wat en je verloskundige zegt iets anders, ondanks dat je het voor jezelf weet twijfel je toch. Ik mocht direct komen voor een echo (bij de tweede mk)en was toen 5w zwanger.Ze konden toen alleen zeggen of er nog iets zat, wat toen al niet meer het geval was. Ook mijn verlosk. zei dat het wsl. niks was een wondje aan mijn baarmoeder dacht ze, terwijl het dus mooi mis was. Maar in jouw geval wil het natuurlijk niet zeggen dat het over is, een vriendin van mij heeft nog regelmatig bloedingen en is al 25w zwanger, dit door een dunne vaatwand waar snel een haarvaatje knapt;hou de moed er in, je weet het niet, misschien komt het allemaal best goed, probeer niet teveel door te denken over van alles daarna;dat komt dan wel. Zoek afleiding want een week duurt lang en je lost er weinig mee op door er een rotweek, wellicht voor niks, van te maken (makkelijker gezegd dan gedaan..)Succes, en laat je nog weten hoe je echo afgelopen is?
Groetjes, A.

hoi, ik had een paar dagen daarna een test gedaan en was eerst positief en daarna weet ik t niet. ik heb me er al bij neer gelegd dat t fout is en ook al aan iedereen die t wist. ik mak me nu vooral erg zorgen of alles wel weg is. we willen namenlijk meteen weer proberen. ik zit ook een beetje met mijn baan, ben politie en ik moet echt weten nu of ik wel of niet d estraat op kan zeg maar. het is echt balen dit hoor. ik laat t weten. hoor van heel veel collegas die ook veel gebloed hebben en toch kindje hebben maar ik geloof er niet in hoor. bedankt voor je reactie, groetjes,

Hoi chantal
`t is al weer een poosje geleden, dat ik een MK kreeg in de negende week.
Ik wist op het moment dat ik het vruchtje verloor al ruim tweeenhalve week dat het fout ging.
Ik koos ervoor om het vruchje op te vangen en de Gyn heeft het laten onderzoeken.
Het was ±6,5 weken oud en er waren geen aanleg fouten geconstateerd ,dat betekent: geen reden om het niet meer te proberen.
Ik ben inmiddels twee keer weer ongesteld geweest en de eerste keer was precies een maand na de MK de tweede keer precies op dag 25(dat is mijn cyclus, zoals die voorheen was)
Na de MK bloedde ik ±drie weken, werd wel steeds minder, we vreeen ook al weer voor de eerste maand om was, gewoon omdat we daar zin in hadden.
Nu is mijn tweede menstruatie net over en begint de volgende ronde (zoals ik al eerder heb gezegd gaan we voor de Vissen,Feb-Maart)
Ik was eerst heel erg verdrietig, maar besefte al die tijd wel dat het niet voor niets fout ging, er is vast een goede reden geweest.
Nu voel ik me heel goed.

veel sterkte , Jeanette

hoi chantal ik weet hoe jij je voelt het is voor mij bijna een week geleden dat ik ben gecurateerd als je er over wil praten mag je mij wel toevoegen op msn mijn msn adres is gerda_wiegman30@msn.com maar alleen als je er behoefte aan hebt in ieder geval heel veel sterkte toegewenst voor jou en je partner liefs gerda
ps ik was 8w5d zwanger

Hoi Chantal,

Ik weet ook precies hoe je je voelt. Met 8 weken heb ik mijn tweeling verloren. Dat is nu drie weken geleden. Ik moest wel schoongemaakt worden. Ook niet iets wat ik weer mee wil maken. In het begin voelde ik me echt k#$%& en moest veel huilen. Nu gaat het steeds beter, maar af en to heb ik het nog wel moeilijk.
Ik las dat je uit flevoland komt. Leuk, ik kom uit Emmeloord uit de NOP.
Waar woon jij??
Het meest baal ik ook van die 'goedbedoelde' opmerkingen. Heb jij dat ook??
Gelukkig heb ik al een zoontje, dus weet ik dat ik het wel kan, en hij leidt me af.
Ik zou het wel leuk vinden om met je te mailen, we weten allebei hoe het is om een kindje te verliezen in het begin van je zwangerschap.

Liefs, Marijke

Terug
Bovenaan