miskraam???

hoi

Ik heb even een vraag aan jullie.
Wanneer kwamen jullie er achter dat je een miskraam kregen.Ik ben nu 10+2 weken zwanger en verlies sinds gisteravond bruine afscheiding wat steeds lichter wordt.Wordt hier steeds
onzekerder van.

Groeten Simone

Hoi Simone,

Zou je graag gerust willen stellen. Maar helaas begon mijn miskraam ook met bruine afscheiding. Daarna kwamen er flinke proppen met slijm en bruinrood bloed uit. Het hoeft bij jou niet te betekenen dat je een miskraam hebt hoor. Je kunt ook wel eens wat bruine afscheiding verliezen, dit is dan gewoon oud bloed. Het kan namelijk ook wel eens heb ik gemerkt in mijn vorige zwangerschap, dat je bijv. als je vrijt met je man, dat het iets te ruw is gegaan dat je daarna ook wel eens bloed of dus inderdaad oud bloed verliest. Het is allemaal zo kwetsbaar van binnen nu je zwanger bent. Dus er hoeft niet direct iets aan de hand te zijn. Houd die bruine afscheiding lang aan, dan zou ik toch even de huisarts of verloskundige opbellen voor de zekerheid en voor je eigen geruststelling.
Hoop dat je hier iets aan hebt, sterkte ermee en maak je er niet gelijk te druk over.

Groetjes Priscil

Hallo Simone,

Bruine afscheiding hoeft niet per se een miskraam te betekenen.
Ik heb vanaf het begin af aan bruine afscheiding gehad.
Op mijn eerste echo was alles goed.
Helaas is het nu wel misgegaan.
Ik had al een paar dagen geen gespannen gevoel in mijn borsten en zag een paar streepjes bloed.
Daarbij had ik ook sterk het gevoel dat het niet goed zat.
Dit werd in het ZH bevestigd.
Maar het kan bij jouw ook een gesprongen adertje zijn.
Als het niet rood [vers bloed] is zou ik me nog geen zorgen maken.
Je kan evt. de VK ook bellen.

Ik hoop dat het helemaal goed komt!
Groetjes, Monique2

Ik had bij mijn eerste zwangerschap ook bij 10+2 weken een beetje bloedverlies. Ik schrok me gek maar het is allemaal goedgekomen. Een geweldige dochter! Ik kan niets anders zeggen dan dat je moet afwachten er zit niets anders op.

Sterkte!

Hai Simone,

Tijdens mijn zwangerschap heb ik 3 keer afscheiding en bloed gehad en nu ben ik moeder van een dochter. Ik wist pas na 3 maanden dat ik zwanger was en vond mijn menstruatiebloed er maar raar uitzien. Bleek ik dus gewoon zwanger te zijn (per ongeluk dus). Het kan dus in je zwangerschap vaker voorkomen dat je afscheiding of bloed verliest. Pas als je pijn hebt en echt stukken en brokken in je ondergoed hebt zitten (sorry dat ik het zo zeg maar zo zag het er bij mij uit toen ik een miskraam had) moet je je echt zorgen gaan maken denk ik.

Succes,

Anne

Terug
Bovenaan