Miskraam

Hallo dames,
ik ben een poosje niet op het forum geweest omdat ik even de tijd voor mezelf heb genomen om alles te verwerken, nog even mijn verhaal, om jullie geheugen op te frissen.11 mei kwam de gyn erachter dat het vruchtje niet afdoende was van grote en dat er geen hartaktiviteit was, was toen 10 week zwanger, ws is het vruchtje in de 8 ste week gestopt met groeien, moest 2 week later terug komen, bij een andere gyn, die zei naar een echo dat het vruchtje zichzelf ws aan het oplossen was, want er was zo goed als niks meer te ontdekken in de baarmoeder, maar had helemaal geen bloeding of wat dan ook gehad, was allemaal erg onwerkelijk. Maar moest toch nog maar even bloedprikken, dag daarna gyn aan de telefoon, als ik wel binnen een uur in het zkh kon zijn want mijn hcg was zo hoog dat ik gewoon 3 maand zwanger zo zijn, hij zei dan moet het buitenbaarmoedelijk zitten en moeten we direct in grijpen. Kom ik in het zkh weer een echo gemaakt en toen zat er wel wat in de baarmoeder, heel vreemd maar waar, heel onwerkelijk, de gyn stelde voor de dag erna direct te curriteren, en dat hebben we ook maar gedaan, op woensdag de 26 ste mei. Ben nog niet weer aan het werk, mijn gedachten zijn er nog niet aan toe om te werken, maar moet weer aan het werk van de bedrijfsarts, 21 juni weer gedeeltelijk en dan 1 july weer volledig. Ik zou zien of ik het kan bol werken.

Groetjes Hillie

Ik wil je even veel sterkte wensen.Het klinkt misschien gek, maar misschien is het wel goed voor je om halve dagen te gaan werken.Natuurlijk staat je hoofd er nog niet naar,maar je moet er niet al te lang mee wachten.Des te moeilijker het wordt om weer naar je werk te gaan.Succes meid en hou je goed.Liefs Yvon

Hoi Hillie,

Wat een ellende zeg en als ging ook zo snel ineens hè?! Ik kan me voorstellen dat je het echt even moet verwerken. Blijf aan jezelf denken en neem er de tijd voor om alles een plekje te geven. De eerste dag werken zal niet meevallen weet ik uit ervaring, maar wie weet dat het inderdaad afleidt.

Heel veel sterkte!

Liefs van Sacha

Hoi Hillie,

Wat een naar verhaal zeg, neem de tijd om het allemaal te verwerken.
Zoals Sascha al zegt, is de 1e dag op je werk het moeilijkst. Iedereen gaat vragen hoe het met je is, of is juist bang om met je te praten. Dat is allemaal heel emotioneel.
Maar langzaam aan beginnen met werken is wel goed , denk ik. Als je thuis zit ga je ook alleen maar malen. Wanneer je je weer goed genoeg voelt kun je meer gaan werken.
Sterkte en liefs,
Sonja

Hoi hoi,meid wat vervelend allemaal he maar laat je niks opdringen door de arboarts hoor want zowieso staat er 3 maanden voor ,voordat al je hormonen weer op zijn plek vallen,neem er echt de tijd voor hoor,ik ben vrij snel weer na mijn miskraam aan het werk gegaan en kreeg de klap 4 weken later weer en zit nu dus alweer 4 weken thuis!
Veel sterkte

Hoi meid,
Wat vreselijk toch allemaal he, wat ons allemaal gebeurd.
Hoe vaak ik niet tegen mezelf zeg:
"WAAROM!!??" waarom ik, waarom wij!
Helaas krijgen we daar geen antwoord op.
Kreeg een lieve brief van die mensen waar ik was die zondag.
Zo vreselijk lief, moest WEER hard huilen, maar het doet je zo vreselijk goed.
Maar ja, helaas krijg je je kindje er niet bij terug.
Meid, ookik wens je heel veel sterkte de volgende tijden, en maar hopen dat we met z'n allen snel weer zwanger mogen worden.
Want uit ervaring weet ik dat je DAAR mee het snelste en het beste de hele miskraam kan verwerken.
Hartelijke groet en een knuf van Bianca.

Terug
Bovenaan