miskraam

hallo ik wil even mijn verhaal kwijt.ik was 10 weken zwanger toen ik voor de eerste keer naar de gyn ging en ik voelde me heel goed engroeide ook al heel goed. toen ik de inwendige echo kreeg was er niets te zien mijn baarmoeder was wel meegegroeid maar het vruchtje was afgestorven ik voelde mij zo verschrikkelijk dom ik dacht dat ik de zwangerschap maar inbeelde omdat ik dat zo graag wilde maar het was wel degelijk zo want de test was positief en mijn borsten deden pijn en ik was misselijk maar niet zo als bij mijn dochtertje van 7 en moest toen een curretage hebben het ging de eerste dagen goed tot dat ik heel veel bloed verloor heel veel pijn deed het was gewoon verschrikkelijk groetjes rita

hoi rita, war zal jij je ellendig voelev, maar ik kan me het zo voorstellen. Ik zou nu 6 weken zwanger moeten zijn, maar daar zet ik ook grote vraagtekens bij. deze week had ik veel buikpijn en verloor ik bloed(zie op forum 28 juni} maandag moet ik voor een echo. Ik ben zo bang dat het inderdaad ook foute boel is. Ook al ben ik erg misselijk en heb ik een flinke voorgevel. Het zegt soms niks, mijn vriendin zwol ook enorm op bij 10 weken en er heeft nooit wat gezeten.In iedere geval, je hebt je niks ingebeeld, de natuur doet soms vreselijke dingen met ons lijf. Veel sterkte, gr.gerby

Hoi Rita,
Ik vind het jammer dat je je dom voelt.De harmonen zijn gewoon in je lichaam gebleven en vandaar dat je dacht dat alles goed was.Ik kreeg ook pas in de 11e week te horen dat het vruchtje in week 7 gestorven was en ik voelde me ook al die tijd zwanger en kreeg zelfs mijn broeken niet meer dicht.Ik leef met je mee meid.Veel sterkte.Liefs Yvon

Terug
Bovenaan