miskraam

Hallo Allemaal,

Dinsdag was voor mij een hele moelijke dag ik heb na 6 weken een miskraam gekregen. We wisten al na 3 weken dat ik zwanger was. Het ging weer net zo als bij ons dochtertje (nu bijna 2). bij 2 weken begon het al heftige buik pijn, misselijk, brandende borsten, dikke duik en al die kwalen. Bij de 4de week (waar je normaal ongestelt word of niet)was de test weer negatief maar bij ons dochtertje was de test 3 maanden lang negatief en na 3 maanden al zwanger te zijn pas positief. Bij 5 weken was de test weer negatief maar 2 huisartsen beaamde allebei dat ik toch echt wel zwanger was. Wij blij YES het was in 1 keer gelukt om zwanger te worden na het lange wachten. Ik mocht namelijk een lange tijd niet zwanger worden ivm medicijnen voor mijn migrane. Bij 8 weken zou ik een echo krijgen en als ik 9 weken zwanger zou zijn is ons dochtertje jarig dus zouden we het op haar verjaardag aan iedereen vertellen. Maar helaas het mocht niet zo zijn op de dag dat ik 6 weken was is het fout gegaan. Ik hoop dat ik gauw weer zwanger mag worden want, het verlangen naar een tweede kind is erg groot. En hopen dat het dan wel goed mag gaan. We denken maar zo het verlangen is er maar het moet je ook gegeven worden. En we hebben een gezonde dochter waar we erg bij en trots op zijn en dat is al een hele grote gave. iedereen die net als ik een misraam hebben gehad vroeg of laat in de zwangerschap wens ik heel veel sterkte en hoop dat we snel (weer) zwanger nogen worden en dan ook mogen bevallen van een mooi gezond kind.
Heel veel sterkte iedereen.

groetjes Ineke

Hoi Ineke,
Heel veel sterkte en ik hoop ook dat we allemaal weer snel zwanger mogen worden.Ik had me ook zo verheugd om het iedereen te gaan vertellen en dan op mijn eigen verjaardag.
Liefs en hou je goed.Yvon

Terug
Bovenaan