miskraam?

hallo hier mijn verhaal heb afgelopen maandag een echo gehad en volgens mijn berekeningen zou ik 10 weken en 2 dagen zwanger zijn mijn laatste menstruatiedag was was 29/06/2004 met een cyclus van 32 dagen maar volgens de echo was ik ongeveer 6.5 week volgens de groei en er klopte wel iets maar de radioloog zei of het is een hartje of een ader in de baarmoeder kan dat? moet nu nog een week wachten krijg maandag opnieuw een echo dus een hele week in onzekerheid zou ik me dan misschien vergissen in de lengte van de zwangerschap heb verder ook geen buikpijn of iets dergelijks dat wijst op een miskraam misschien is er iemand die mij nog wat moed kan inspreken alvast bedankt.

Hoi,
Het is moeilijk om hier een oordeel over te geven.Ik vind wel dat als jij dacht dat je 10 weken zwanger bent en het blijkt nu 6.5 weken te zijn dan vind ik 3.5 weken wel een groot verschil die er tussen zit.
Wel balen dat je nog een week in onzekerheid moet zitten. Ga maar v/h ergste uit.Dit klinkt hard, maar dan kan het altijd meevallen na een week.Ik heb zelf een miskraam achter de rug en het vruchtje was in week 7 gestorven en in week 11 bij de verloskundige hoorde ik het pas. Ik had verder ook niks gemerkt v/d miskraam. Ik zal voor je duimen dat alles goed is bij je. Laat na een week even horen hoe het gegaan is.
Sterkte en liefs van Yvon

Ik had net een lap tekst voor je ingetikt, maar na een paar minuten zag ik niks tevoorschijn komen, dus probeer ik het weer opnieuw.

Je dacht zelf dat je al in week 10 zou zitten en het blijkt dat je 6.5 week bent.
Ik vind het wel een groot verschil dat er 3.5 weken tussen zit.Balen dat je een week in onzekerheid moet leven, maar die onzekerheid zou je je hele zwangerschap blijven houden. Ik moest 11 weken wachten om uiteindelijk te horen te krijgen dat ik een miskraam had gekregen.Ga van het ergste uit, dan kan het uiteindelijk alleen maar meevallen.Zorg ervoor dat je een drukke week krijgt, zodat je zoveel mogelijk afleiding hebt.Je geeft aan geen buikpijn te hebben of iets dergelijks, maar dit hoeft ook niet altijd als er een miskraam ontstaat.Mijn vruchtje was in week 7 gestorven en had daar ook niets van gemerkt.Ik zal voor je duimen dat alles goed is en laat nog even horen hoe het gegaan is.
Sterkte en liefs van Yvon

Hoi

Ik heb het zelfde in januari dit jaar meegemaakt.
Ik was volgens mijn berekening 8 weken toen ik voor een echo moest aangezien mijn leeftijd gaf de echo 6 weken en 2 dagen aan en ze hoorde het hartje niet, met de echo kunnen ze namelijk al met 6 weken het hartje zien kloppen moest een week later weer komen.
maar zei wel dat ik moest rekenen op een miskraam kwam hard aan
de week er op weer geen hartje en toen wist ik zeker zit niet goed.
de verloskundige zei dat het op 6 weken en 2 dagen bleef staan.
Je wereld stort in heb het tot 12 weken bij me gedragen en is toen spontaan gekomen.
Het klinkt inderdaad hard maar ga van het ergste uit veel liefs anja

Hoi meiden bedankt voor julie reactie ik denk toch dat het een miskraam word ben vanaf gisteravond licht aan het vloeien hoop dat het natuurlijk los komt want zie ook wel wat tegen een curretage op het was mijn eerste zwangerschap en je hoort het vaak dat het de eerste keer vaak mis gaat maar dat kan wel zo zijn hoe vroeg of hoe laat het mis blijkt te zijn je wereld staat toch even stil als je te horen krijgt het is mis.Maar heb nu toch ook wel zoiets van ok het heeft zo moeten zijn onze tijd komt ook nog wel maar het blijft natuurlijk erg je verwacht het niet

hallo

Ik wens je veel sterkte toe ik vind het knap van je dat je er in iedergeval kunt over nadenken dat het met de bevruchting waarschijnlijk al niet goed was dat had ik ook bij mijn 2 miskramen maar het blijft pijn doen want hoe ver je ook heen bent op het moment dat je weet dat je zwanger bent voel je je al met het vruchtje verbonden klinkt voor anderen misschien raar maar dat gevoel had ik wel tuurlijk als je verder bent lijkt me het verwerkingsproces moeilijker.
anoniempje ik wens je veel sterkte toe en is het normaal als je straks een maand verder bent dat je dan zal denken ik was nu anders zoveel weken zwanger dat zal je voorlopig wel houden en je ziet opeens iedereen zwanger maar dat is heel normaal

veel liefs anja

nou het is toch op een miskraam uitgelopen ben gister voor de tweede echo geweest en de radioloog zag nu bijna niks meer de baarmoeder was ook al veranderd van structuur,en vanmorgen werd ik wakker en was letterlijk alles rood van het bloed en op de wc kwam alles eruit tenminste daar ga ik van uit heb het nog bekeken maar het was al helemaal onherkenbaar heb voor vrijdag een afspraak bij de huisarts weet iemand van jullie hoelang de bloeding nog door gaat en wanneer je cyclus weer begint het is misschien raar wakker worden maar als het dan toch gebeurt dan maar in mijn slaap heb er nu niks van gemerkt.

He
rot voor je zeg, het beetje hoop wat je hebt is dan in een keer weg en dat komt hard aan. Ik heb zelf inmiddels drie miskramen achter de rug en heb elke keer een week gebloed; de eerste dagen heftig (bij de keren dat het spontaan kwam) en heel veel stolsels na een paar dagen wordt dit snel minder;heel veel sterkte!
An

Terug
Bovenaan