Vorige week zat ik nog gelukkig te vertellen dat ik zwanger was van mijn 2e babytje. Het was wel heel snel op elkaar want ik ben nog maar net 4 maanden moeder en nu 9 weken zwanger, maar dat mocht de pret niet drukken. Mijn man en ik waren er erg gelukkig mee, huis te koop dingen regelen enz. laat maar komen. Met me stomme hoofd nooit niet erbij stil gestaan dat het ook wel is fout kon gaan. (met me vorige zwangerschap ging alles zo goed) Ik heb alleen een termijn echo laten doen en toen bleek dat het hartje niet klopte. En het vruchtje loop ook achter. Nu zit ik dus ineens te wachten op een miskraam. Ik heb geen idee wat er gaat gebeuren. Wil niet gecuriteerd worden, dat lijkt me zo eng, maar hoelang moet ik dan wachten...... En hoe lang duurt het vordat ik weer zwanger kan worden. Allemaal dingen gaan erdoor me heen, alsof ik mezelf de tijd niet geef om hier bij stil te staan. En me werk, ik kan wel wachten op een miskraam maar kan ik het maken om zo lang weg te blijven hiervoor. Ik bdoel hoeveel tijd staat hiervoor????? Het is allemaal nog maar 2 dagen geleden, misschien dat de tijd het allemaal wel leert.
In elk geval bedankt dat ik hier even me verhaal kwijt kan.
In elk geval bedankt dat ik hier even me verhaal kwijt kan.