Miskraam

Hallo, ik heb een tijdje op het juli forum meegelezen, maar helaas ben ik nu hier terecht gekomen. Had vorige week met 11 weken een echo gehad en toen was te zien dat het vruchtje na 8 weken gestopt was met leven. Ik was al iets gaan bloeden, dus was al enigzins voorbereid, maar je schrikt je rot. Er werd mij geadviseerd om het op de natuurlijke manier te laten komen, dus dat advies heb ik aangenomen. Heb een jaar geleden een curretage gehad, toen ook al met 8 wkn geen leven meer. Dus ik dacht nu, laat ik het maar zelf gaan doen. Het een nacht lang krampen en bloedingen gehad en dacht dat dat het was. De volgende avond ben ik opnieuw gaan bloeden, maar dit hield niet meer op. Geen kramp, niets, alleen heel veel bloed. Met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht waarna op de echo werd gezien dat nog niet alles uit de baarmoeder was, dus een spoedcurretage. Wat was ik opgelucht dat het eindelijke voorbij was.
Hetgene wat ik wil zeggen is dit. Aan een curretage zitten misschien ook medische risico's, maar dat zit dus ook wel degelijk aan het op de natuurlijke manier laten komen. Ik ben heel erg veel bloed verloren en dat is zeker niet ongevaarlijk.
Wij gaan gewoon weer voor de volgende, we blijven positief, bij de pakken neerzitten, daar schiet je ook niets mee op.
Alle meiden op dit forum, blijf positief en hopelijk allemaal weer snel zwanger!
Groetjes van Rosa

Hoi Jacqueline,
Wat lief van je dat je gereageerd hebt! Kom er nu, de 29ste pas achter.
Is alles goed bij jou? Ja, helaas is het allemaal weer anders gelopen dan gepland. Echt balen. Was bijna bij de 12 weken en dacht nu kan ik het eindelijk aan iedereen gaan vertellen, maar helaas.
Ik ben er wel vrij nuchter onder, ik denk dat het gewoon weer pech is. Ben de jongste ook niet meer, bijna 36, dus dat werkt ook niet echt mee. Maar goed, we gaan gewoon weer voor de volgende poging en we hebben er vertrouwen in dat het nog een keer gaat lukken.
Meid, heel veel plezier met jou zwangerschap en hopelijk heb je niet teveel kwaaltjes en kan je er lekker van genieten!
Groetjes van Rosa

Terug
Bovenaan