Ik wist niet eens dat deze site bestond. Ik heb net alle verhalen huilend gelezen zoveel gelijkenissen! Ook ik was eind juli zwanger! Geluk kon niet op. Totdat we met 11 weken voor de echo gingen. Gespannen zit je naar de monitor te kijken,totdat hij naar een tijdje kijken zegt dat heet net met 10 weken en 5 dagen was overleden Je wereld stort helemaal in. Je ziet jezelf al achter de kinder wagen lopen. Omdat ik me nog helemaal zwangervoelde de 2 weken daarna heb ik gekozen voor currectage. Dat is nu z'n 11 weken geleden. Ik werd wel gewoon naar 6 weken weer ongesteld. Dus we zijn alweer aan het tellen van de dagen. Maar het toeval wil dat er de afgelopen 3 maand 5 vriendinnen/familieleden allemaal zwanger zijn. Dit is zo moeilijk om mee om te gaan. Bij de eerste keer dat je dit nieuws van iemand hoort probeer je blij je zijn. Maar die andere 4 keer daarna is het een klap in je gezicht, altans zo voeld het.Ik probeer het verder positief te zien wat het komende jaar ons hopelijk brengt. En het lucht mij ook enorm op dit van mij afteschrijven naar mensen die mij wel begrijpen.