miskraam

Ik ben gisteravond bij de vk geweest voor een echo (9wk)  Ik had de avond ervoor en 's middags een beetje oud bloed verloren en  was doodsbenauwd voor de echo, die toevallig net erna gepland was. En ja hoor, totaal geen leven te zien in mijn buik. Dat was echt afschuwelijk om te zien. De vrucht schijnt al een paar weken dood te zijn. En ik maar misselijk etc. zijn. Wat kan een lichaam je voor de gek houden. Het ergste vind ik nu dat ik moet afwachten tot de miskraam op gang komt. Vreselijk vind ik het. Ik wil 't er meteen uit hebben. Het kan wel een paar weken duren. Daar ga ik toch niet mee rondlopen? Curretage schijnt niet goed te zijn en kans op complicaties etc.
Gelukkig heb ik al een klein meisje en weet ik nu dat ik met 1 eierstok (in febr eierstok en eileider verwijderd) toch weer zwanger kan raken, maar ben helemaal over de zeik. 2008 is niet mijn jaar......
Succes allemaal met zwanger zijn........

Roos

jeetje Roos..

tja ook al leeft het kindje niet meer... die hormonen zijn niet zomaar weg.
ik heb wat dat betreft hetzelfde meegemaakt. een megabuik.. dacht 14 weken te zijn, maar ons gupje deed het al 4 weken niet meer. vreselijk.

ik wil je veel sterkte wensen!
dikke knuffel Carina

Hi,

Wat naar! Je lichaam (en moeder natuur) hebben je in de steek gelaten, zooo oneerlijk....
Ik weet hoe je je voelt. Ik had 5 juni die fatale echo en wilde zelf max 2 weken wachten tot de curettage, wilde liever dat het er spontaan uit kwam. Helaas gebeurde dat niet. Maar als jij wil dat het er meteen uitgaat, dan zou ik dat zeker aangeven bij de vk / gyn. Tis JOUW lijf!! Ik vond de 2 weken wachten achteraf slopend maar als ik jou zo hoor wil je het er zsm uit hebben. Lijkt me niet meer dan normaal dat jij/ jullie dat beslissen en niet de vk of de gyn. Tuurlijk mogen ze een advies geven, maar dat wil niet zeggen dat jij het moet opvolgen.

Mocht je er behoefte aan hebben: in het forum "zwanger worden na miskraam" zijn we al sinds 11 juni aan het kletsen in het draadje "mk in juni 2008 maar graag zsm zwanger" en we er voegen zich nog steeds meer meiden toe, helaas eigenlijk. Maar we hebben veel aan elkaar en nu zijn we allemaal weer bezig met zwanger worden.  Kijk maar. In ieder geval wens ik je veel sterkte, neem de tijd en laat de waterlanders maar komen....

groetjes

Terug
Bovenaan