Ik ben gisteravond bij de vk geweest voor een echo (9wk) Ik had de avond ervoor en 's middags een beetje oud bloed verloren en was doodsbenauwd voor de echo, die toevallig net erna gepland was. En ja hoor, totaal geen leven te zien in mijn buik. Dat was echt afschuwelijk om te zien. De vrucht schijnt al een paar weken dood te zijn. En ik maar misselijk etc. zijn. Wat kan een lichaam je voor de gek houden. Het ergste vind ik nu dat ik moet afwachten tot de miskraam op gang komt. Vreselijk vind ik het. Ik wil 't er meteen uit hebben. Het kan wel een paar weken duren. Daar ga ik toch niet mee rondlopen? Curretage schijnt niet goed te zijn en kans op complicaties etc.
Gelukkig heb ik al een klein meisje en weet ik nu dat ik met 1 eierstok (in febr eierstok en eileider verwijderd) toch weer zwanger kan raken, maar ben helemaal over de zeik. 2008 is niet mijn jaar......
Succes allemaal met zwanger zijn........
Roos
Gelukkig heb ik al een klein meisje en weet ik nu dat ik met 1 eierstok (in febr eierstok en eileider verwijderd) toch weer zwanger kan raken, maar ben helemaal over de zeik. 2008 is niet mijn jaar......
Succes allemaal met zwanger zijn........
Roos