miskraam

hallo allemaal,

Ik heb niet vaak gereageerd, maar vond het toch fijn om af en toe te lezen hoe jullie je zwangerschap beleefden. Ik denk dat ik vanaf het begin al gevoeld heb dat het niet goed was met ons kindje.
Vorig weekend heb ik een miskraam gehad. Ik heb al eerder geschreven dat bij 8 a 9weken uit de echo bleek dat het vruchtje maar 6 weken oud was. Toch klopte er een hartje en leek het goed te zijn, maar 2 weken later weer een echo en toen was het vruchtje nog steeds 6 weken oud en geen hartslag meer te bekennen. Het was een geweldige klap, we hadden ons er al helemaal op ingesteld en toch had ik steeds twijfels.
Ik heb het nu een beetje een plekje kunnen geven en kan het positief bekijken. waarschijnlijk mankeerde dit kindje iets en raar gezegd, maar de natuur heeft het nu wel van ons overgenomen. Ik hoop dat jullie zwangerschappen goed verlopen en dat jullie in maart kunnen genieten van een dochter of een zoon. Veel geluk!

Liefs, HHS

oh meid,.. wat een naar bericht!

Weet maar al te goed hoe dat voelt, helaas..

Neem de tijd om het te verwerken.

Ondanks dat ik net zo dacht als jullie bleek ik er na een tijdje toch meer moeite mee te hebben dan ik dacht. Dus geef het wat tijd.

Heel veel sterkte gewenst!

Esmé

(2x mk gehad)

Hi,

Sterkte meid! Ik heb in juni hetzelfde meegemaakt, vond t vreselijk. Een droom die in duigen valt!
Neem hier even de tijd voor en hopelijk komt er snel weer n wondertje!

Groetjes Jannie

Meid, heel veel sterkte! Ook ik heb t meegemaakt (4x) en het is gewoon heel verdrietig, zodra je weet dat je zwanger bent vormt zich al een plaatje in je hoofd en daar moet je nu weer afscheid van nemen.

Veel geluk

lfs Mickey

Bedankt voor jullie lieve reacties! Het gaat goed met ons. We kunnen het een plekje geven en hopen dat we snel weer zwanger raken. Jullie nogmaals heel veel geluk gewenst!

Liefs, HHS

Terug
Bovenaan