miskraam

Nou meiden,

Het wordt een miskraam, dat durf ik wel met zekerheid te zeggen. Vloei meer en nu komen er ook allemaal stolsels uit, dus ik weet het wel. Heb gister nogmaals met de Vk gebeld, maar die zei dat we toch maar tot dins moeten afwachten en dan de echo. dat is ook logisch, er is nu niet veel meer te zien waarschijlijk, maar goed, duurt wel lang nog. En ik kijk er ook wel tegenop.
Ik wens jullie veel succes, plezier en geluk met de zwangerschap en hopelijk in oktober allemaal kerngezonde kindjes! Ik ga jullie in elk geval verlaten. bedankt voor de gesprekken :)

Veel liefs, Hes

Hoi hoi,

Getsie wat een vervelend bericht. Ik had zo voor je gehoopt dat het goed zou gaan deze keer. Als het mis gaat hoop ik voor je dat je snel weer zwanger bent en dat ook jij kan gaan genieten van een gezonde baby.

Heel veel sterkte.

He meid wat vreselijk voor je. Ik hoop voor je dat je hier snel doorheen bent en neem de tijd voor het verwerken!

Ik hoop voor jou dat de volgende keer wel een gezond kindje oplevert!

sterkte en liefs

Friezinne

oooooh wat een vreselijk neuws. Ik hoop als nog dat het niet is wat je denk. Zo wel heel veel sterkte. Ik hoop wel dat je snel wel weer kan gaan genieten.
Laat ons dat maar even weten dan.
In ieder geval heel veel sterkte

Lieve Hes,

Heel veel sterkte de komende tijd! Wat naar zeg, vooral omdat je dit allemaal al mee hebt moeten maken.
Hopelijk hebben je man en jij veel steun aan elkaar. En komen jullie er snel weer bovenop.

Liefs Mar

Ik weet niet of Hes nog op dit forum zit en onze berichtjes leest. Zo ja: Heel erg veel sterkte!! Ik hoop dat het loos alarm was, maar het klonk inderdaad niet goed...

Dit is denk ik ook de grote angst van ons allemaal op dit moment. Ik denk ook dat ik pas echt kan genieten na de "kritieke weken". Het is natuurlijk een verschrikkelijk iets als het misgaat, maar aan de andere kant is het ook weer moeder natuur die het zelf regelt als het niet goed zit. Maar ja....wat heb je eraan....

Terug
Bovenaan