miskraam???

Wij zijn gisteren erachter gekomen dat ik zwanger ben. en heb uitgerekend op internet dat ik nu 5 weken zwanger zou zijn.
nu ging ik gisteren naar de wc en zat een klein beetje bruin bloed in ik dacht kan nog niet zo heel veel kwaad. maar vanmorgen werd ik wakker en toen zag ik dat ik erg bloed verloor. gelijk dokter gebeld kon ik gelijk terecht en die kon mij geen zekerheid geven of het nu innesteling bloed was of dat het een miskraam is. dus heeft ze de gynaecoloog gebeld daar kan ik a.s donderdag heen. maar dat duurt mij te lang. omdat het lijkt of ik gewoon ongesteld ben nu. dus ik heb zelf het ziekenhuis gebeld en die moet ik zo terug bellen. misschien dat ik vandaag er heen kan wat ik zo hoop. heeft iemand hier ervaring mee? is het of kan het een miskraam wezen of iets anders?
ik ben zo bang want dit is me 3e zwangerschap en bij me andere 2 zwangerschappen heb ik dit niet gehad. en we zijn al 1,5 jaar bezig nu en is het eindelijk zover ben ik zo bang om ons kindje te verliezen.
 
he hoi,

wat een onzekerheid zeg, erg vervelend.
Ik denk dat als je al naar de gyn gaat die niet veel zal kunnen zien op een echo, en eigenlijk denk ik zelf (uit ervaring) dat je een vroege miskraam hebt of krijgt. ikzelf heb twee meiden en we wilden ook een derder kindje, ik was zwanger, helaas is het hartje gestopt met kloppen op 9 weken, drie maanden later een positieve test maar ook met 5 weken bloedverlies, (gelijk aan een menstruatie) vroege miskraam, heb daarna eigenijk nog twee keer een positieve test gehad waarbij ik dus voor de 5de week weer ongesteld werd.
nu ben ik toch alweer 19 weken zwanger en gaat alles goed.

ik hoop eigenlijk dat alles goed is bij jouw, maar dat weet je pas na je onderzoek he,
heel veel sterkte ermee.
 
Terug
Bovenaan